۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۲۹۷۸۹۱
پایگاه گلوبال ریسرچ تأکید کرد؛

رژیم اشغالگر قدس نژادپرست‎ترین رژیم جهان است

خبرگزاری رسا ـ پایگاه گلوبال ریسرچ اظهار داشت که رژیم صهیونیستی، نژادپرست ترین رژیم جهان است و اگر حمایت‌های آمریکا وجود نداشت اکنون نامی از این رژیم باقی نمانده بود.
اسرائيل

 

به گزارش خبرگزاری رسا، پایگاه اینترنتی گلوبال ریسرچ در گزارشی به قلم مارگارت کیمبرلی نوشت: اگر می‌خواهید یک رژیم نژادپرست ببینید به اسرائیل بروید، جایی که بدترین رژیم تبعیض نژادی دنیا بر آن حاکم است.

 

این پایگاه اینترنتی برای اثبات این مساله، ماجرایی را مطرح کرده است که در آن یک مهاجر اریتره ای بی گناه پس از اصابت گلوله پلیس اسرائیل به دست یک اوباش اسرائیلی مورد ضرب و شتم شدید قرار می گیرد اما هیچکس به خاطر این جنایات مجازات نمی شود.

 

به اعتقاد نویسنده این تنها آمریکا نیست که در آن قتل سیاه پوستان مجازات ندارد، اسرائیل نیز در این زمینه پیشتاز است. معمولا فلسطینیان اهداف اصلی حملات هستند اما آفریقاییان هم از این قاعده مستثنی نیستند.

 

نویسنده در ادامه با اشاره به ماجرای کشته شدن اشتباهی یک پناهجوی دیگر اریتره ای به دست پلیس می افزاید، گزارش های خبری حاکی است که این پناهجو با یک تروریست اشتباه گرفته شده بود اما حقیقت ساده تر از این حرفها است. این پلیس اسرائیلی هم مانند همکاران آمریکایی خود در مورد حمله فرد قربانی دروغ می گفت. فیلم های گرفته شده نشان می داد که مقتول درتلاش برای فرار از صحنه بوده است. پلیس قاتل قانون جاری درمورد تیراندازی به سیاه پوستان را می دانست. کافی است ادعا کنید در خطر بوده اید.

 

نویسنده در ادامه تاکید کرده است: اسرائیل نژادپرست ترین رژیم جهان است. فلسطینیان از جامعه شهرک نشین ها جدا می شوند. آنها همواره هدف دستگیری های خودسرانه، آزار و قتل قرار می گیرند. هنگامی هم که می خواهند در برابر این ظلم و ستم مقاومت کنند، با واکنشی بی رحمانه مواجه می شوند.

 

در حقیقت آنها حق مقاومت ندارند آنها تنها باید به حیات خود ادامه دهند، در خانه هایشان زنده زنده سوزانده شوند یا مورد اصابت گلوله پلیس قرار بگیرند.

 

مردم فلسطین هر روزه قربانی خشونت اسرائیلی ها هستند. آنها با خطر اعمال خشونت از سوی پلیس، تصاحب زمین هایشان، تخریب خانه هایشان و حتی قتل مواجهند.

 

نویسنده در ادامه با بیان این که اسرائیل همه این جنایات را با حمایت آمریکا انجام می دهد، تاکید کرده است: اگر مداخله مستقیم آمریکا در سال 1948 نبود، اکنون اسرائیلی وجود نداشت. ادامه حیات آن نیز نتیجه تسلیم آمریکا در برابر رژیم اسرائیل است./982/ب101/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات