۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۲
کد خبر: ۲۹۷۹۳۱

انتقاد شدید عضو ارشد حزب الله از معترضان نبرد مقاومت در سوریه

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان مشکلات اقتصادی و امنیتی لبنان را ناشی از کارشکنی یک طبقه فاسد سیاسی در داخل دانست.
سيد هاشم صفي الدين رييس شوراي اجرايي حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین، رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان، در مراسم سوگواری امام حسین(ع) که در مرقد سید عباس موسوی معروف به سید شهیدان مقاومت واقع در شهر شیث نبی برگزار شد، نسبت به واکنش تند برخی افراد در رابطه با حضور مقاومت در جبهه سوریه به شدت انتقاد کرد.

 

وی گفت: منتقدان به اقدامات سازنده محور مقاومت در سوریه یا متوجه عمق خطر نیستند و یا بصیرت ندارند و یا اینکه هر دو مورد درباره آنان صدق می کند.

 

عضو ارشد حزب الله تاکید کرد: اگر رزمندگان مقاومت در مناطق مرزی و در داخل سوریه با گروه‌های تروریستی تکفیری به مقابله نپردازند مطمئنا چیزی از لبنان باقی نمی ماند.

 

سید صفی الدین تصریح کرد: جای تعجب است مسؤولانی که مشکل ساده انباشت زباله‌ها را نمی توانند در داخل حل کنند، در زمینه مسایل امنیتی و دفاع ملی اظهار نظر می کنند. آیا می توان عنان کار را به مسؤولانی سپرد که وعده‌های آنان تنها در رسانه‌ها شنیده می شود و در زمینه عملی هیچ اقدام مفیدی انجام نمی دهند؟

 

رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در پایان خاطر نشان کرد: بر مردم لبنان پوشیده نیست که یک طبقه سیاسی فاسد مانع از حل مشکلات اقتصادی است  و همین طبقه نیز سعی می کند در مسایل امنیتی کشور اخلال ایجاد کند./1321/ب902/د

ارسال نظرات