۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۶
کد خبر: ۲۹۷۹۶۶
آیت الله نمازی:

شدیدترین عذاب برای قاتلان انبیا و آمران به معروف است

خبرگزاری رسا ‌ـ نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: در قیامت دو گروه عذاب دردناک و سختی خواهند داشت کسی که پیامبری را بکشد و کسی‌که آمر به معروف و ناهی از منکر را به قتل برساند.
آيت الله عبدالنبي نمازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت‌الله عبدالنبی نمازی، نماینده ولی‌فقیه در کاشان دوشنبه شب بعد از نماز مغرب و عشا در دویست و هشتاد و هفتمین جلسه تفسیر قرآن در مسجد حضرت قائم(عج) در تفسیر و ترجمعه آیات 21 و 22 سوره مبارکه آل عمران، گفت: کسانی که به آیات خدا کفر می ورزند و آیات خدا را انکار می کنند و انبیاء کشی راه می اندازند و با پیامبران و سفرای الهی برخورد می کنند و آمرین به معروف و ناهیان از منکر را می کشند بشارت عذاب دردناک بده و بگو سرنوشت سخت و دردناکی در انتظار آنها است.

 

وی افزود: آنهایی که آیات الهی را انکار می‌کنند و کفر می‌ورزند و انبیاء را می‌کشند و با اهل ایمان می‌جنگند این‌ها کسانی هستند که اعمال آنها بی‌اثر می‌شود و حبط عمل در دنیا و آخرت می‌شوند.

 

توطئه توطئه‌گران به خودشان برمی گردد

نماینده ولی فقیه در کاشان افزود: حبط عمل در دنیا به این معنی است که توطئه هایی که بر علیه مسلمانان می‌کنند، نتیجه عکس می‌دهد و نهایتا خود آنها گرفتار می‌شوند که نمونه این افراد با این خصوصیات و روحیات در زمان حاضر نیز هستند که توطئه‌های آنها به خودشان برگشت و نیست و نابود شدند.

 

آیت الله نمازی یادآور شد: پادشاه ایران برای محو قرآن و اسلام برنامه‌ریزی وسیعی را آغاز کرد، ابتدا با حذف قرآن از آموزش و پرورش و رواج فساد و فحشا در جامعه به دنبال محوکردن اسلام در ایران بود اما توطئه های شاه نهایتا گریبان خودش را گرفت و نیست و نابود شد.

 

وی افزود: صدام نیز با حمایت استکبار جهانی و آمریکا با هدف سرنگونی جمهوری اسلامی و محو اسلام به ایران اسلامی یورش برد اما خداوند برای حفظ اسلام چنان تدبیر کرد که در نهایت صدام به دست حامیانش استکبار جهانی و آمریکا نیست و نابود شد.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: در حال حاضر نیز آل سعود در توطئه ای با هدف نابودی مسلمان یمن به این کشور حمله ور شده است، اما وضعیت به گونه ای شده است که  ناو جنگی رژیم وهابی آل سعود با موشک غیبی منهدم می‌شود و امروز شرایط برای نابودی آل سعود فراهم شده است.

 

آل سعود حبز در دنیا و آخرت است

آیت الله نمازی گفت: آل سعود که خود را خادمین حرمین شریفین می داند و قرآن چاپ می کند هم در این دنیا و هم درآخرت حبط عمل می شود.

 

نماینده ولی فقیه درکاشان با اشاره به اینکه تمام توطئه هایی که در دنیا برعلیه جبهه حق انجام می شود همه خنثی می شود و عاقبت ناگزیر می شوند با جبهه حق کنار بیایند گفت: کشورهای 1+5 و آمریکا در مذاکرات هسته ای بعد از دوسال چانه زنی با ایران عاقبت ایران هسته ای را پذیرفتند و اوباما رییس جمهور آمریکا به نتانیاهو نخست وزیر رژیم صیهونیستی اعلام کرد باید ایران هسته ای را بپذیریم.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه یادآور شد: چنانکه در اعمال انسان‌ها اخلاص وجود نداشته باشد و اعمال آنها برای رضایت خدا نباشد هم در دنیا و هم در آخرت حبط عمل می شوند اما خداوند برخی اوقات برای اینکه بندگانش را متوجه کند به آنها کُدهایی می دهد تا متوجه باشند کاری که انجام می دهند با اخلاص در عمل باشد.

 

شدیدترین عذاب برای قاتلان پیامبران و آمرین به معروف و ناهیان از منکر است

نماینده ولی فقیه در کاشان یادآور شد: اخلاص در عمل با زبان و گفتار انسان نیست، بلکه در دل و قلب انسان است که باید دید چه موجی را در دل انسان ایجاد می‌کند.

 

آیت الله نمازی گفت: برای سنجش میزان اخلاص در اعمال با خلوت کردن با خود، کارهای خود را در ترازوی سنجش قرار دهیم و تا متوجه شویم انگیزه و روح کار برای خدا بوده بوده است یا برای غیر خدا بوده است.

 

وی یادآور شد: علامه طباطبایی در روایتی از تفسیر امین الاسلام گفت: از پیامبر اکرم سؤال شد در میان انسان ها کدام طبقه در قیامت عذاب شان شدیدتر از بقیه است، پیامبر در جواب گفت، در قیامت دو گروه عذاب دردناک و سختی خواهند داشت کسی که پیامبری را بکشد و کسی‌که آمر به معروف و ناهی از منکر را به قتل برساند.

 

نماینده ولی فقیه در کاشان در ادامه با بیان اینکه پیامبرکشی در قوم بنی اسرائیل رسم بوده است، یادآور شد: پیامبر اکرم(ص) به ابوعبیده گفت، بنی اسرائیل در یک زمان هم 43 پیامبر را یکجا کشتند و 112 نفرب از عابدان بنی اسرائیل که برای امر به معروف و نهی از منکر آنها بودند کشتند./1307/202/ب2

ارسال نظرات