۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۲۹۸۰۴۷

عدم آگاهی نسبت به اسلام عامل حملات علیه مسلمانان آمریکا

خبرگزاری رسا ـ بی اطلاعی مردم آمریکا در مورد دین اسلام و مسلمانان، موجب افزایش حملات اسلام ستیزان شده است.
افزايش اسلام ستيزي در آمريکا محمدرحيم نوروزيان- رييس ستاد انتخابات خراسان شمالي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جامعه اسلامی بلومینگتون ایالت ایندیانای آمریکا اعلام کرد که حمله اخیر به زن مسلمانی در این شهر نشان می دهد پیش داوری و بی علمی در مورد اسلام، هنوز در جامعه آمریکا فراوان بوده و به آموزش همگانی در مورد این دین نیاز است.

 

حمایت الله شهرانی عضو مرکز اسلامی بلومینگتون در مورد این حمله گفت که بهترین راه مبارزه مسلمانان با تبعیض ها و اسلام هراسی رایج در آمریکا، تحمل و صبر است.

 

فاریحا حسین، رییس شورای اسلامی دانشگاه ایندیانا نیز اعلام کرد که اعضای این شورا معتقدند که آگاهی دادن به همگان در مورد اسلام و کار گروهی با پیروان سایر ادیان می تواند پاسخ مناسبی به حمله اخیر به زن مسلمان در ایندیانا باشد.

هفته پیش یکی از دانشجویان اسلام ستیز دانشگاه ایندیانا، با سر دادن شعار های ضد اسلامی و نژادپرستانه، روسری یک زن مسلمان را به زور برداشت.

 

با آن که بعد از حملات یازدهم سپتامبر سال 2011 به برج های دوقولوی مرکز تجارت جهانی، احساسات ضد اسلامی در آمریکا تحریک شد، می توان گفت که اوج گیری اقدامات ضد اسلامی بعد از حمله تروریستی به دفتر شارلی ابدو، مجله توهین کننده به مقام پیامبر است.

 

شایان ذکر است که رسانه های آمریکا از رسانه های خبری و تلویزیونی گرفته تا شبکه های اجتماعی، در نشر افکار ضد اسلامی و اسلام ستیزی آمریکا به شدت تاثیرگذار بوده اند./847/ب902/د

ارسال نظرات