۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۲۹۸۰۷۲
معاون اجرایی مسجد جمکران عنوان کرد؛

افزایش رضایتمندی زائران از ارائه خدمات مسجد مقدس جمکران

خبرگزاری رسا ـ معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران از افزایش رضایتمندی زائرین و نمازگزاران این مکان مقدس از ارائه خدمات، نسبت به سال‌های گذشته بر اساس نظرسنجی‌های صورت گرفته خبر داد.
جمکران

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، احمد حاجی زاده در جلسه کمیته پشتیبانی با عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری مراسم عزاداری در دهه نخست ماه محرم، اظهار کرد: با نگاهی به گذشته و مرور فعالیت‌های چند سال اخیر در عرصه پشتیبانی و ارائه خدمات به زائران این مکان مقدس، بهبود و کیفیت بخشی به خدمات کاملاً ملموس بوده است.


وی ادامه داد: ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات با تلاش بی شائبه تمامی همکاران در بخش‌های مختلف مسجد مقدس جمکران شکل گرفته و برنامه‌ریزی‌ها با هدف حل مشکلات گذشته در ارائه خدمات اولیه به زائرین و نمازگزاران این مکان مقدس انجام شده است.


معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران بیان کرد: بر اساس مستندات، مشاهدات و نظرسنجی‌های انجام شده، این پیشرفت قابل تقدیر و مورد رضایت زائران و نمازگزاران این مکان مقدس بوده است که امیدواریم با آسیب‌شناسی و رفع ضعف‌های موجود بتوانیم با امکاناتی که در اختیار داریم بهترین خدمات را به عاشقان و منتظران حضرت ولی عصر (عج) ارائه کنیم.


حاجی زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه امسال در روز اربعین برنامه‌ای از سوی مسجد برای عزاداری و پیاده‌روی از حرم مطهر به سمت مسجد مقدس جمکران نخواهد بود، خاطرنشان کرد: برنامه‌ اربعین امسال، آماده باش نیروها و میزبانی و ارائه خدمات در زمان حضور خودجوش عزاداران و زائران در مسجد خواهد بود.


در ادامه این نشست اعضای کمیته گزارشی از روند فعالیت‌ها ارائه داده و درباره مسائل و مشکلات موجود بحث و تبادل نظر کردند./1323/د102/ی

ارسال نظرات