۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۳
کد خبر: ۲۹۸۲۱۱
استاد حوزه و دانشگاه:

حکم اعدام شیخ نمر نشانگر غیر عاقلانه بودن تصمیمات آل سعود است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که حکم اعدام شیخ نمر نشانگر غیر عاقلانه بودن تصمیمات آل سعود است، گفت: صدور چنین حکم اعدامی محکوم است که به طور قطع و یقین آل سعود نیز از این جریان لطمه می بیند.
امام جمعه دابودشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مهدی تقی زاده، استاد حوزه و دانشگاه شب گذشته در مراسم عزاداری دهه دوم محرم که در مسجد امام محمدباقر(ع) شهرک آزادگان آمل برگزار شد با بیان این که بهره گیری از نهضت حسینی ثمرات و برکات ارزنده ای دارد، گفت: دشمنان به دنبال تحقق اهداف مورد نظر هستند و تلاش دارند خواسته های خود را عملی کنند.


امام جمعه دابو و دشت سر با اشاره به این که تحقق امر به معروف و نهی از منکر زمینه ساز ترویج خوبی و ارزش ها می شود، افزود: ضرورت دارد آمر به معروف و ناهی از منکر باشیم که همه افراد اجتماع نسبت به این امر مهم وظیفه ای اساسی برعهده دارند.


وی خاطرنشان کرد: ما با درک صحیح از دانشگاه حسینی می توانیم بسترساز نجات خود و دیگران باشیم که جاهلیت مدرن به دنبال گسترش استفاده از هواهای نفسانی است.


حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که بهره گیری از مبانی تربیتی عاشورای حسینی تعالی بخش انسان است، گفت: عده ای در روز عاشورا به کشتی نجات و سرور و سالار شهیدان رسیده و به مقام شهادت دست پیدا کردند.


استاد حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: در روز عاشورا صحنه های ناشایستی را در شهر آمل می بینیم که باید بدانیم این شهر قدمگاه شهدای حماسه اسلامی ششم بهمن است که در وصیت نامه سیاسی الهی امام راحل از آن یاد شده و دشمنان دیدند نتوانستند به اهداف خود برسند با مزدور کردن عده ای بزک کرده که اساس ندارند می خواهند ما را از مسیر اصلی دور کنند.


امام جمعه دابو و دشت سر با تاکید بر این که شهادت امام حسین(ع) دانشگاه معرفتی است که ضرورت دارد برای آحاد مردم و نسل جوان جامعه تبیین شود، گفت: درس ها و عبرت های ارزشمندی در نهضت سرور و سالار شهیدان وجود دارد که نیاز است از آن بهره گیری شایسته ای داشته باشیم.


وی با اشاره به این که درک صحیح از دین سبب نجات بخشی انسان است، بیان داشت: دی
ن مبین اسلام معارف و مفاهیم ارزنده ای را برای ما قرار داده است که با استفاده از آن می توانیم در مسیر سعادت و رستگاری وارد شویم.


حجت الاسلام تقی زاده تصریح کرد: نیاز است تمکین از رهنمودهای ولایت فقیه داشته باشیم که جهان اسلام می تواند با بهره گیری از رهنمودهای رهبری معظم انقلاب در مسیر عزت و عظمت قرار گیرد.


استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: نسبت به نهضت سرخ حسینی و سبز مهدوی وظیفه ای مهم و اساسی داریم تا بتوانیم به اهداف و آرمان های خود دست پیدا کنیم.


وی با بیان این که حکم اعدام شیخ نمر نشانگر غیر عاقلانه بودن تصمیمات آل سعود است، گفت: صدور چنین حکم اعدامی محکوم است که به طور قطع و یقین آل سعود نیز از این جریان لطمه می بیند.


استاد حوزه علمیه مازندران در پایان خاطرنشان کرد: ضرورت دارد انسان از فرصت های ارزشمند و گرانقدری که در اختیار او قرار می گیرد به بهترین نحو ممکن و آن گونه که شایسته است استفاده کند تا بتواند در مسیر تقرب الی الله قرار گیرد./1314/202/ب1

ارسال نظرات