۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۲۹۸۳۱۳

جلسه مشترک مرکز خدمات و بانک ملی آذربایجان شرقی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ جلسه مشترک مرکز خدمات و بانک ملی استان با حضور مدیر مرکز خدمات استان و معاون اداری و مالی این مرکز، سرپرست اداره امور شعب بانک ملی استان و پمدیر انفورماتیک بانک برگزار شد.
مرکز خدمات حوزه علميه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درتبریز، جلسه مشترک مرکز خدمات و بانک ملی استان آذربایجان‌شرقی با حضور حجت الاسلام موسوی مدیر مرکز خدمات استان و آقایان آقازاده معاون اداری و مالی این مرکز، سعیدی سرپرست اداره امور شعب بانک ملی استان و غلامی مدیر انفورماتیک بانک ملی برگزار شد.

 

در ابتدای این دیدار دکتر سعیدی ضمن خیر مقدم به مدیر مرکز خدمات استان و ابراز خرسندی از این دیدار، بیان کرد: باید این فرصت را برای افزایش همکاری‌های بانک ملی و مرکز خدمات در سطح استان مغتنم شمرد تا بتوان قدری از مشکلات جامعه روحانیت در مبادلات مالی را رفع کرد.

 

در ادامه جلسه حجت الاسلام موسوی گزارشی از خدمات کارت که در سطح کشور برای طلاب صادر شده است ارائه کرد و افزود: صندوق قرض‌الحسنه یکی از نخستین‌ها در عرصه ارائه خدمات خود به صورت مجازی بوده است.


وی ادامه داد: خدمات کارت در سال 1390 با همکاری و تعامل بانک ملی طراحی و به مرحله اجرای آزمایشی رسید، پس از طی این دوره و رفع نواقص و اشکالات فنی و همچنین توسعه زیرساخت‌ها با هدف مدیریت منابع در اختیار و تسهیل در امر واریز خدمات پرداختی مانند وام، خسارت درمان بیمه مکمل و نیز دریافت اقساط، حق بیمه با استفاده از ظرفیت بانکی فراهم شد.


حجت الاسلام موسوی با بیان این‌که خدمات کارت یک محصول جدید است که با همکاری مرکز خدمات و بانک ملی تولید شده است، خواستار رفع مشکلات به وجود آمده در مورد این کارت مانند صدور کارت‌های المثنی، رمز جدید برای مفقودی‌ها شد.


وی در خاتمه با ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه، خاطرنشان کرد: امیدواریم این دیدار سبب توسعه روابط و همکاری های دو سازمان در رفع مشکلات و ایجاد بستری مناسب برای ارائه خدمات به طلاب که در حقیقت از مشتریان بانکی به حساب می آیند باشیم.


در پایان جلسه، دکتر سعیدی قول مساعد داد در اسرع وقتی بخشنامه‌ای به کلیه بانک‌های عامل در سطح ارسال شود تا در ارائه خدمات کارتی اعم از کارت مفقودی، رمز جدید و کارت المثنی همکاری لازم را با طلاب و روحانیان استان داشته باشند./854/203/ب2

ارسال نظرات