۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۲۹۸۳۲۵
رییس سازمان بسیج دانش آموزی استان اصفهان:

اثرپذیری و ظرفیت‌های بالای دانش آموزان موجب تمرکز دشمن بر آن‌ها شده است

خبرگزاری رسا ـ ادیب با اشاره به هجمه دشمن برای تأثیرگذاری بر دانش آموزان با توجه به توان دفاعی کم و اثرپذیری در برابر تبلیغات دشمن، گفت: سازمان بسیج دانش آموزی سنگری است برای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی در مدارس و دانش آموزان استقبال چشمگیری از بسیج دانش آموزی داشته اند.
هفته بسيج دانش آموزي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، محمد ادیب ظهر امروز در نشست خبری به منسابت هفته بسیج دانش آموزی، با بیان این‌که از هفتم تا سیزدهم آبان ماه به عناون هفته بسیج دانش آموزی نامگذاری شده است گفت: بسیج دانش آموزی نهادی است انقلابی که در مدارس در حال فعالیت است و وظیفه دارد تا در کنار تعلیم و تربیت و برنامه‌های آموزشی مدارس در راستای معرفی و ترسیم اهداف انقلاب اسلامی به دانش آموزان قدم بردارد.

 

ادیب با اشاره به رشد چشمگیر استقبال دانش آموزان از از بسیج دانش آموزی اظهار کرد: سازمان بسیج دانش آموزی سنگری است برای حفظ و حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی و آرمان‌های انقلاب در مدارس و در بین دانش آموزان که در تربیت و رشد و آموزش دینی و اسلامی دانش آموز نقشی مؤثر را بر عهده دارد.

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: دانش آموزان به لحاظ شرایط سنی و روحی که دارند از ظرفیت بالایی برخوردار هستند و از طرفی هم در برابر هجمه فرهنگی و اعتقادی دشمن قدرت دفاعی کمتری دارند و زودتر تأثیر می‌پذیرند و به همین دلیل است که دشمنان این نسل را مورد هدف قرار داده‌اند و برنامه‌های زیادی برای آنها در نظر گرفته‌اند.

 

رییس سازمان بسیج دانش آموزی استان اصفهان با اشاره به برگزاری اردوهای فرمانده دلها در اصفهان تصریح کرد: بسیج دانش آموزی در مدارس شور و نشاط ایجاد کرده است، هرچقدر که به دانش آموزان اعتماد کنیم نتایج بهتری را در آینده خواهیم دید، اردوهای فرمانده دلها نیز در این راستا برگزار می‌شود.

 

ادیب ادامه داد: اردوهای فرمانده دلها با حضور دانش آموزان و با طراحی دانش اموز پسند اجرا می‌شود، داشتن برنامه هدفمند و مشخص موجب اثر بخشی چند برابر این اردوها شده است، در این اردوها دانش آموزان در قالب گروهان‌های سی نفری به فرماندهی یک روحانی و همراهی یک نفر فرهنگی به گلستان شهدا اعزام و هر کدام از دانش آموزان مسؤولیتی را بر عهده دارند و طی اردو با فرهنگ جبهه شهدا آشنا می‌شوند.

 

وی پیرامون برنامه های سازمان بسیج دانش آموزی استان اصفهان در هفته بسیج دانش آموزی گفت: رهبر معظم انقلاب تأکید دارند که سازمان بسیج دانش آموزی باید محلی باشد برای رشد تفکر انقلاب در دانش آموزان، سازمان بسیج دانش آموزی نیز هموراه در همین راستا اهداف و برنامه های خود را دنبال می‌کند.

 

رییس سازمان بسیج دانش آموزی استان اصفهان ابراز کرد: دانش آموز بسیجی، حماسه ساز دیروز آینده ساز فردا شعار امسال هفته بسیج دانش آموزی است و در همین راستا برنامه‌های مختلفی در سطح مدارس استان اصفهان در نظر گرفته شده است که طی هفته بسیج دانش آموزی اجرایی می‌شود.

 

ادیب از حضور بیش از 10 هزار دانش آموز بسیجی اصفهان در راهپیمایی روز ملی استکبار ستیزی در سیزدهم آبان ماه خبر داد و افزود: حضور دانش آموزان بسیجی در راهپیمایی سیزده آبان علاوه بر رشد و تعالی روحیه انقلابی و استکبار ستیزی دانش آموزان در راستای حمایت از ملت مظلوم یمن، جبهه مقاومت و تجدید میثاق با شهدای گرانقدر مدافع حرم و دفاع مقدس است.

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: رونمایی از کتاب «امر ولی» که برگزیده‌ای از فرمایشات رهبر معظم انقلاب پیرامون دانش آموزان و کتاب «راهنمای فرماندهان امیدان» از دیگر برنامه های هفته بسیج دانش آموزی در استان اصفهان است، همچنین عطر افشانی مزار شهدای دانش آموز و فرهنگی، حضور سازمان یافته در مصلی‌های نماز جمعه استان از دیگر برنامه‌هایی است که سازمان بسیج دانش اموزی استان اصفهان در هفته بسیج دانش آموزی برگزار می‌کند./1304/202/ب1

ارسال نظرات