۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۶
کد خبر: ۲۹۸۴۰۵
آیت الله دری نجف آبادی:

توسعه نخبه‌پروری در کشور نقشه های شوم دشمن را خنثی می کند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله دری نجف آبادی نخبه‌پروری را یکی از الزامات جامعه امروزی دانست و گفت: امروز در ایران اسلامی باید با نهایت توان به سمت نخبه‌پروری حرکت کرد و از این طریق توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان را خنثی کرد.
 آيت الله دري نجف آبادي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، بعد از ظهر امروز چهارشنبه ششم آبان ماه در همایش تجلیل از دانش‌آموزان برتر و تلاشگر دوره آموزش متوسطه که در کانون امام خمینی اراک برگزار شد، بیان کرد: مسؤولان ایران اسلامی باید از جوانان در مسائل گوناگون کشور بهره مند شوند.

 

جوانان سرمایه‌های بزرگ انسانی در کشور

آیت الله دری نجف آبادی با تأکید بر این که جوانان و نوجوانان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان سرمایه‌های بزرگ انسانی در کشور محسوب می‌شوند گفت: امروز مسؤولان کشور با تکیه و بهره‌مندی از استعدادهای موجود در جوانان می‌توانند جامعه را به سمت توانمندی سوق دهند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به این که فرهیختگی تنها به استعداد و نبوغ نیست، خاطرنشان کرد: مسؤولان ایران اسلامی باید استعدادها را با برنامه‌ریزی و تلاش به کار گیرند و آنها را بارور کنند.

 

با دید آینده نگری می‌توان افق روشنی را برای کشور ترسیم کرد

آیت الله دری نجف آبادی اظهار داشت: امروز به برکت انقلاب اسلامی، امام راحل و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و فداکاری‌های دولت، ملت و مجلس، معلمین و مربیان دلسوز قطعا فرزندان دلیری در خانواده بزرگ ایران اسلامی رشد کرده و به ثمر خواهند نشست و آیندگان به وجود آنها افتخار خواهند کرد.

 

امام جمعه اراک خاطر نشان کرد: یکی از موضوعاتی که کمک شایانی به شکوفایی استعدادهای گوناگون در دانش‌آموزان می‌کند، بکار بستن رکن برنامه‌ریزی در امور است و با دید آینده‌نگری می‌توان افق روشنی را برای کشور ترسیم کرد.

 

نخبه‌پروری یکی از الزامات جامعه امروزی

عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری نخبه‌پروری را یکی از الزامات جامعه امروزی دانست و بیان کرد: امروز در ایران اسلامی باید با نهایت توان به سمت نخبه‌پروری حرکت کرد و از این طریق توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان را خنثی کرد.

 

آیت الله دری نجف آبادی ادامه داد: رسیدن به قله‌های علمی نیازمند کار سخت‌کوشانه و تلاش فراوان است و در این راستا دانش‌آموزان به  عنوان سربازان اصلی این خط باید با همه قدرت خود در این مسیر حرکت کنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ادامه بیان کرد: امروز در ایران اسلامی دستیابی به توسعه و پیشرفت در تمامی ابعاد مستلزم ریزبینی و دقت هرچه تمام استعدادهای دانش‌آموزان و قشر جوان به صورت تفکیک شده و سرمایه گذاری‌های پسندیده در آن ها است./842/202/ب2

ارسال نظرات