۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۴
کد خبر: ۲۹۸۶۴۷

دیدار خصوصی رییس مجلس با مراجع/اجرای برجام باید به طور مستمر زیر ذره بین باشد

خبرگزاری رسا ـ رییس مجلس شورای اسلامی با حضور در شهر مقدس قم با چند تن از مراجع و علما به صورت خصوصی دیدار کرد و گزارش هایی را از روند اجرایی برجام ارائه داد.
ديدار لاريجاني با مراجع ديدار رييس مجلس شوراي اسلامي با مراجع در قم ديدار رييس مجلس شوراي اسلامي با مراجع در قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی امروز با حضور در شهر مقدس قم، در ادامه دیدارهای خود با حضور در دفتر چند تن از مراجع تقلید با آن ها دیدار و گفت و گو کرد.


بر اساس این گزارش، عصر امروز با حضرت آیت الله مکارم شیرازی دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار رییس مجلس شورای اسلامی به ارائه گزارشی از عملکرد اخیر مجلس پرداخت و طرح های مجلس درباره انتخابات و مسأله برجام را تشریح کرد.


وی با بیان این که در راستای اجرای برجام، هم ایران و هم طرف غربی اقداماتی انجام دادند، افزود: اروپا و آمریکا در خصوص لغو تحریم ها احکامی صادر کردند و زمان اجرایی آن منوط به ارائه گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی از اقدامات ایران است که پس از ارائه گزارش آژانس، تحریم ها لغو خواهد شد.


لاریجانی با بیان اینکه اجرای برجام باید به طور مستمر زیر ذره بین باشد، گفت: طرف غربی برای لغو تحریمها باید ضوابطی را تدوین کند ولی در کل مراحل اصلی برجام انجام شده است.


اهدای لوح دست نوشته آیت‌الله نوری به دکتر لاریجانی
این گزارش می افزاید، رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه دیدارهای عصر خود با مراجع با حضور در دفتر حضرت آیت‌الله وحید خراسانی با وی دیدار دیدار و گفت‌وگو کرد.


همچنین لاریجانی امشب در دفتر حضرت آیت‌الله نوری همدانی حضور یافت و با وی ملاقات کرد؛ در این دیدار رییس مجلس گزارشاتی از مسائل قم، مسأله برجام و مسائل اقتصادی کشور به این مرجع تقلید ارائه داد، در این دیدار حضرت آیت‌الله نوری همدانی لوحی را که با دست خط خود نوشته بود، به لاریجانی اهدا کرد.


گفتنی است، رییس مجلس شورای اسلامی در نوبت صبح با آیت الله یزدی رییس مجلس خبرگان رهبری و آیت الله مؤمن عضو فقهای شورای نگهبان دیدار کرده بود./1323/پ202/ج

ارسال نظرات