۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۵
کد خبر: ۲۹۸۶۵۹
معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین کل کشور:

دشمنی آمریکا با ما یک دشمنی ریشه دار و تاریخی است/ برخی قصد ایجاد تردید در تفکّر استکبارستیزانه ملت را دارند

خبرگزاری رسا ـ سردار آزادی با بیان این‌که دشمنی آمریکا با ما یک دشمنی ریشه دار و تاریخی است، گفت: برخی قصد ایجاد تردید در تفکّر استکبارستیزانه ملت را دارند و به دنبال رابطه با آمریکا هستند.
سردار عبدالرضا آزادي

سردار عبدالرّضا آزادی، معاون فرهنگی و آموزشی سازمان بسیج مستضعفین کل کشور در حاشیه مراسم رونمایی از دستاوردهای فرهنگی بسیج استان خراسان رضوی که درمحل مجتمع امام رضا (ع) برگزار می شد، در گفتگو با خبرنگار خرگزاری رسا در مشهد، گفت: تصویب برجام عرصه جدیدی را پیش روی فضای سیاسی و عمومی کشور بوجود آورد و درحال حاضر باید فارغ از جناح بندی های سیاسی، گوش به فرمان مقام معظم رهبری داشته و مراقب نفوذ دشمن درفضای پسابرجام باشیم.

 

وی افزود: از روزی که برجام توسط مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید، تبدیل به قانون شد و از جایی که قانون مصوّب شده توسط نمایندگان ملت در مجلس لازم الاجرا می باشد، آحاد ملت و مسئولان باید در راستای اجرای آن مساعدت های لازم را به عمل آورند و گوش به فرمان ولی فقیه باشند.  

 

دشمنی آمریکا با ما یک دشمنی ریشه دار و تاریخی است

سردار آزادی ضمن تبیین نگرانی رهبر معظم انقلاب درباره نفوذ دشمن درفضای پسابرجام، نجات بخش دانستن توافق با دشمن را ساده لوحی خواند و گفت: ساده لوحی است اگر انتظار داشته باشیم مشکلات کشور با توافق و سازش با دشمن به طور کامل حلّ و فصل شود. دشمن به دنبال نفوذ در ارکان نظام، مردم، مسئولین و نخبگان جامعه است تا در زمینه های سیاسی و فرهنگی آنچه را که در جنگ سخت قادر به تحصیل آن نشد، در این جنگ نرم به دست بیاورد.

 

وی خاطرنشان کرد: دشمنی آمریکا با ما یک دشمنی ریشه دار و تاریخی است. همانطور که رهبرمعظم انقلاب فرمودند، مشکل ما و آمریکا به اندازه صنعت هسته ای نیست که با واگذاری آن، به دنبال عادی سازی روابط و رفع کدورت ها باشیم. بلکه کینه و دشمنی آمریکا ریشه در دین و اعتقادات ما، پشتیبانی از ولی فقیه، پیاده سازی احکام اسلامی و برپایی حکومت دینی در این کشور دارد. این موضوعات نیز به گونه ای نیست که همانند صنعت هسته ای بتوانیم از آن عبور کنیم.

 

برخی قصد ایجاد تردید در تفکّر استکبارستیزانه ملت را دارند

معاونت فرهنگی و آموزشی سازمان بسیج دانشجویی کل کشور تبلیغات خلاف واقع ساده انگاران داخلی را خطرناک تر از دشمنان خارجی دانست و تصریح کرد: درکنار دشمنی که در بیرون از مرزها درپی نفوذ و توطئه در کشور است، برخی از ساده انگاران داخلی با تبلیغات نادرست و خلاف واقع خود، قصد ایجاد تردید در تفکّر استکبارستیزانه ملت را دارند و با تطهیر چهره کثیف و دستان آلوده آمریکا می خواهند نشان دهند که استکبارگران اهل مذاکره و منطق هستند.

 

وی ادامه داد: نمایش عوام فریبانه استکبار جهانی در نشان دادن چهره منطقی و اهل گفتگو سرابی غیرواقعی است. قبل از آن که رییس جمهور آمریکا پیام تبریک برای عید نوروز بفرستد، باید به خاطر سرنگون کردن هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی، به شهادت رساندن 300 غیرنظامی بیگناه آن، مساعدت مالی، تسلیحاتی و اطلاعاتی صدام در دوران دفاع مقدس، تهدید حمله هسته ای علیه مردم و کمک های مالی و تسلیحاتی به تروریست های تکفیری از ملت ایران عذرخواهی کند.

 

دانشگاه و حوزه های علمیه منطقه هدف برای نفوذ فرهنگی دشمن است

سردار آزادی با اشاره به ابعاد و اهداف نفوذ دشمن درفضای پس از برجام گفت: راههای نفوذ دشمن در کشور متفاوت است اما مسلّم است که در زمینه نفوذ فرهنگی، مهم ترین منطقه هدف برای دشمن دانشگاه ها، حوزه های علمیه و مراکز آموزشی جوانان خواهد بود. هدف اصلی آن ها این است که با تغییر تفکر استکبارستیزی و براندازی شعار مرگ بر آمریکا در میان مردم، گفتمان جدیدی را در میان نخبگان جامعه، جوانان و عموم ملت بوجود آورند.

 

وی تصریح کرد: طبیعتا تغییر طرز تفکر مردم زمینه به قدرت رسیدن مسئولانی را فراهم می کند که به جای ایستادگی و مقاومت، دست دوستی به سمت آمریکا و استکبارجهانی دراز می کنند.

 

مقاومت بهترین گزینه پیش روی ما است

معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین در انتها به سخنانی از رهبر معظم انقلاب درجمع مدیران صدا و سیما اشاره و خاطرنشان کرد: ایشان مبنای تحرکات جدید دشمن را بر استحاله نظام استوار دانستند و فرمودند که دشمن قصد دارد تا تنها پوسته ای از جمهوری اسلامی باقی بماند؛ طوری که حتی یک رهبر معمّم بر جامعه حاکم باشد، اما کسی حرفی از استکبارستیزی نزند و شعاری مثل مرگ بر آمریکا سر ندهد.

 

وی افزود: ملت ایران تابحال با انواع توطئه ها و هجمه ها روبه رو شده و با تجربه، به این نتیجه رسیده که مقاومت و پایداری همیشه بهترین گزینه برای ما بوده است. درواقع، اگر دشمن رخنه ای ببیند و تردیدی درمیان ملت حس کند، هجمه خود را شدیدتر خواهد کرد. باید با پافشاری بر اصول و آرمان ها و پیروی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب، دشمن را در توطئه نفوذ فرهنگی و سیاسی نیز ناکام بگذاریم و او را بیش از پیش مأیوس کنیم./863/302/ب2

ارسال نظرات