۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۲۹۸۶۸۲
نماینده ولی فقیه در لرستان:

پذیرش برجام به معنای پایان شعار مرگ بر آمریکا نیست

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که استکبار ستیزی جوهره انقلاب اسلامی است، گفت: بزرگ ترین مصداق استکبار جهانی آمریکا است و تا زمانی که دست بردار نباشد شعار مرگ بر آمریکا در ایران طنین انداز است.
حجت الاسلام و المسلمين ميرعمادي ، نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در خطبه های نماز جمعه این هفته، با اشاره به این که امروز هشت آبان ماه روز نوجوان و بسیج دانش آموزی است، گفت: بسیج دانش آموزی ظرفیتی بزرگ و ارزشمند است.


وی با بیان این که حضور جوانان در عرصه های گوناگون اثر بخش است، افزود: حضور جوانان در صحنه های عمران و فرهنگی، کارهای جهادی و مساجد پرنشاط و امیدآفرین است.


حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به پیشرفت تکنولوژی در جامعه امروز عنوان داشت: نباید جوانان را از این امکانات محروم کنیم بلکه باید با برنامه ریزی نحوه ی صحیح استفاده کردن را به جوانان بیاموزیم.


وی با تأکید بر تقویت روحیه بسیجی نوجوانان اظهار داشت: استفاده جوانان و نوجوانان از تکنولوژی روز با حفظ روحیه و اخلاق بسیجی می تواند در بخش های گوناگون اثرگذار باشد.


بسیج دانش آموزی به دنبال کسب رتبه های برتر علمی و معنوی باشد
امام جمعه خرم آباد با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در رابطه با بسیج دانش آموزی گفت: بسیج دانش آموزی به دنبال کسب رتبه های برتر علمی و معنوی باشد.


وی با تأکید بر توجه مسؤولان در جهت فعالیت بسیج دانش آموزی و تقویت روحیه معنوی نوجوانان خاطرنشان کرد: تقویت روحیه معنوی این قشر موجب بیمه شدن نوجوانان و جوانان در برابر تهاجم فرهنگی و جنگ نرم می شود.


حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه با اشاره به روز پدافند غیر عامل گفت: پدافند غیر عامل به منظور آمادگی کامل در مقابله با حوادث طبیعی است.


وی با اشاره به حوادثی همچون سیل اخیر که بر اثر بارندگی در شهرستان کوهدشت رخ داد و سه نفر از شهروندان کوهدشتی جان باختند، افزود: پدافند غیر عامل باید با آمادگی کامل در تلاش باشد که خسارت ها را کم کند و از بین رفتن زیرساخت ها را جبران کند.


استکبار ستیزی از مبانی مهم انقلاب اسلامی است
نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه با اشاره به 13 آبان گفت: این روز با توجه به حوادثی تاریخی همچون بازداشت امام راحل و تبعید ایشان به ترکیه، حمله رژیم شاهنشاهی و به شهادت رسیدن دانش آموزان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا از اهمیت خاصی برخوردار است.


وی با بیان این که وجه مشترک حوادث 13 آبان ماه استکبار ستیزی است، عنوان داشت: استکبار ستیزی جوهره انقلاب اسلامی است.


حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی استکبارستیزی را مبانی مهم انقلاب اسلامی بیان کرد و خاطرنشان کرد: بهترین و اساسی ترین شعار ملت ایران، مرگ بر آمریکا است.


وی آمریکا را بزرگ ترین مصداق استکبار جهانی خواند و اظهار داشت: امروز آمریکا خود را کدخدای جهان می داند و در همه امور دخالت می کند.


امام جمعه خرم آباد با اشاره به این که آمریکا پس از توافق هسته ای تلاش کرد که ملت ایران دست از استکبارستیزی بردارد، یادآور شد: در یکی از سخنرانی های نوکران آمریکا مطرح شد که پذیرش برجام به معنای ختم مرگ بر آمریکا در ایران است.


فریاد مرگ بر آمریکا در ایران طنین انداز است
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی تصریح کرد: آمریکا بداند شعار انقلاب اسلامی و روحیه ملت ایران استکبارستیزی است و استکبار ستیزی جوهره انقلاب اسلامی است.


وی در ادامه عنوان داشت: در راهپیمایی 13 آبان ماه امسال نیز شعار مرگ بر آمریکا باید کوبنده تر باشد.


جرم شیخ نمر حق طلبی بوده است
نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه با محکوم کردن حکم اعدام شیخ نمر گفت: آیت الله شیخ نمر روحانی مبارز شیعی و حق طلب است.


وی با اشاره به این که جرم شیخ نمر حق طلبی بوده است، ادامه داد: شیخ نمر از مردم مسلمان عربستان و حقوق شیعیان دفاع کرده است و اعدام این مبارز حرکتی سیاسی است.


حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی یادآور شد: اگر اعدام شیخ نمر صورت گیرد، تبعات سیاسی فراوانی برای عربستان به دنبال دارد.


وی در ادامه تأکید کرد: حاکمان آل سعود بدانند که این سرکوب ها، حق کشی ها و قتل ها سقوط حکومت آل سعود را به همراه خواهد داشت.


رسانه ها و گویندگان به اصلاح فرهنگ عمومی بپردازند
امام جمعه خرم آباد در ادامه با اشاره به 14 آبان ماه روز فرهنگ عمومی گفت: رسانه ها، گویندگان، متولیان امر و صاحبان تریبون باید به اصلاح فرهنگ عمومی بپردازند.


وی با بیان این که فرهنگ عمومی از اهمیت خاصی برخوردار است، خاطرنشان کرد: اصلاح فرهنگ عمومی و جلوگیری از نفوذ فرهنگی دشمن از وظایف سنگین متولیان فرهنگی است./9459/201/ب1

ارسال نظرات