۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۲۹۸۷۴۲
یکی از علمای بحرین:

توزیع ناعادلانه ثروت عامل اصلی فقر در جامعه بحرین است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه منطقه الدراز بحرین با اشاره به وجود فقر شدید در جامعه تاکید کرد که توزیع ناعادلانه ثروت ملی علت اصلی این پدیده است.
شيخ محمد صنقور امام جمعه بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد صنقور امام جمعه منطقه الدراز بحرین با تشریح اینکه بیشتر مردم بحرین زیر خط فقر به سر می‌برند، خاطر نشان کرد که پدیده فقر امری واضح و آشکار است.

 

شیخ صنقور با اشاره به جوانب فقر و رنجی که در سطح معیشتی و بحران شرایط اقتصادی گریبانگیر مردم بحرین است، افزود: با وجود فقر شدید میان مردم، مسؤولان و حاکمان بحرین از بالاترین سطح رفاه برخوردارند و باید عوامل این فاصله طبقاتی فاحش را بررسی کرد.

 

این روحانی بحرینی تصریح کرد: علت اصلی در نابودی طبقه متوسط جامعه و پدیدار شدن فاصله طبقاتی میان فقرا و اغنیا نتیجه فقدان عدالت و انصاف در مدیریت و کوتاهی در برنامه ریزی رشد و توسعه است.

 

سخنران مسجد امام صادق (ع) بحرین سوء مدیریت در توزیع ثروت، عدم مسؤولیت پذیری حکومت نسبت به وظایف خود، طمع کارکنان حکومتی و سیطره آنان بر اموال را مهمترین عوامل پدیدار شدن فقر در جامعه دانست و خواستار بازنگری در برنامه‌ها و سیاست‌های توزیع ثروت و مشارکت متخصصان ملی در ترسیم طرح تحول اقتصادی شد./981/ب902/د

ارسال نظرات