۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۲۹۸۸۳۷
مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

صدور حکم اعدام شیخ نمر نهایت جنایت و بی عدالتی آل سعود را نشان می دهد

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه با محکوم کردن صدور حکم اعدام شیخ نمر گفت: صدور این حکم نشان دهنده نهایت جنایت کاری و بی عدالتی آل سعود است.
حجت الاسلام قبادي

حجت الاسلام اسماعیل قبادی مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با محکوم کردن صدور حکم اعدام شیخ نمر، عنوان داشت: اجرای چنین احکام جنایت کارانه ای موجب بیداری مردم عربستان و جهان شده و آثار و تبعات سویی برای آل سعود به دنبال خواهد داشت.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه خاطرنشان کرد: صدور چنین حکمی موجب آگاهی مردم و شناخت بهتر آن ها از حکام سعودی می شود، متأسفانه این حکام بسیار ناشیانه و غیر خردمندانه عمل می کنند.

 

وی افزود: سوء مدیریت، نیات پلید و بی کفایتی آل سعود در کشورداری و حکومت موجب بروز اختلالات و تزلزل در حکومت عربستان شده و با اقدامات نسنجیده خود موجب آگاهی مردم از بی کفایتی حکام سعودی خواهد شد.

 

حجت الاسلام قبادی یادآور شد: چنین مجازاتی برای یک روحانی آزاده که ابزاری جز بیان و سخنرانی ندارد، نهایت جنایت و خشونت آل سعود را نشان داده و و بی کفایتی حکام سعودی را در جهان به نمایش می گذارد.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به فاجعه منا، تصریح کرد: نمونه این عدم مدیریت و بی کفایتی در منا نیز ظاهر شد که موجب کشته شدن بیش از 7000 از حجاج سراسر جهان شد و حکومت سعودی با اهمال و کوتاهی بر عمق فاجعه افزود.

 

وی بیان داشت: دولت و رسانه ها باید این جنایات را محکوم کرده و به حاکمان سبک سر سعودی هشدار دهند، باید درد و رنج شیعیان در عربستان به گوش جهانیان برسد.

 

حجت الاسلام قبادی ادامه داد: متأسفانه دولت عربستان برخورد نامناسبی با مذاهب مختلف داشته و شیعیان در عربستان تحت فشار هستند، حکومت ظالم سعودی در برخورد با مذاهب مختلف عدالت را رعایت نکرده و با اقدامات جنایت کارانه، عالمان و فرهیختگان را تحت فشار قرار داده و حتی به مرگ محکوم می کند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه در پایان اظهار داشت: همگی باید به صورت شفاف اقدامات آل سعود را محکوم کرده و اجازه تکرار چنین اقدامات وقیحانه ای از حکام سعودی گرفته شود./857/302/ب3

ارسال نظرات