۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۲۹۸۹۳۵
عضو ارشد حماس:

انتفاضه قدس تا تحقق اهداف آن ادامه دارد

خبرگزاری رسا ـ عضو ارشد حماس تأکید کرد انتفاضه قدس تا تحقق کامل اهداف آن ادامه خواهد داشت و تلاش برخی طرف‌ها برای سرکوب آن به نتیجه نخواهد رسید.
ابومرزوق

 

به گزارش خبرگزاری رسا،«موسی ابومرزوق» عضو دفتر سیاسی حماس اعلام کرد، انتفاضه فلسطین تا تحقق کامل اهداف آن متوقف نخواهد شد.

 

ابومرزوق در گفت‌وگویی با شبکه «القدس» گفت: بسیاری خواهان آرامش هستند و از ما می‌خواهند به خونریزی پایان دهیم، می دانم که آمریکا تماس‌های بسیاری با کشورهای مختلف در این راستا برقرار کرده تا انتفاضه خاموش شود اما این تحرکات موفق نخواهد شد و انتفاضه ادامه دارد.

 

وی خطاب به کشورهایی که به دنبال خاموش کردن انتفاضه هستند، گفت: ملت فلسطین را رها کنید تا پیروز شود، انتفاضه قدس را رها کنید تا به اهدافش برسد، این جوانان را رها کنید تا برای بازگرداندن کرامت و اهداف خود تلاش کنند.

 

ابومرزوق تصریح کرد: راه‌حل سیاسی به پایان رسید، ما خودمان حقوقمان را به دست خواهیم آورد و به مذاکره اعتقادی نداریم.

 

این عضو حماس در ادامه گفت‌ انتفاضه مانع از تقسیم زمانی و مکانی مسجدالاقصی شد، وی افزود: اینکه گفته می‌شود «نماز برای مسلمانان و گردشگری (زیارت) برای یهودیان (در مسجدالاقصی)» امری کاملا رد شده است همانطور که کارگذاشتن دوربین‌های مدار بسته در این مسجد قابل پذیرش نیست.

 

این سخنان ابومروزق در حالی اعلام می‌شود که وی هفته گذشته نیز سفری به لبنان داشت و در دیدار با گروه‌های فلسطینی و مقامات لبنانی بر حمایت از انتفاضه و مسلح شدن آن تاکید کرد./982/ب103/د

ارسال نظرات