۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۹
کد خبر: ۲۹۸۹۹۰
مسؤول گروه جهادی بشیر:

امر به معروف و نهی از منکر در جامعه نهادینه شده است/ آمادگی جذب مبلغین جهادی در گروه بشیر

خبرگزاری رسا ـ مسؤول اجرای طرح طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر در استان قم گفت: امر به معروف و نهی از منکر در بسیاری از تشکل‌ها و اماکن عمومی از سوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر قم نهادینه شده است.
حجت الاسلام بيک زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، گردهمایی «بشیر» شنبه شب با حضور حجت الاسلام مجید بیک زاده، مسؤول اجرای طرح طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر در استان قم، جواد قنبری، رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان قم و جمعی از آمران به معروف برگزار شد.

 

حجت الاسلام بیک زاده به تشریح فعالیت های ستاد امر به معروف و نهی از منکر قم پرداخت و گفت: نهادینه شدن فریضه همگانی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه به وسیله ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم در اصناف، اماکن عمومی، مساجد، مدارس، حوزه های علمیه و هیأت های مذهبی انجام شده است.

 

مسؤول گروه جهادی امر به معروف و نهی از منکر کشوری بشیر درباره گروه بشیر توضیح داد: گروه بشیر، یک گروه کاملا مردمی و جهادی است که با احیای تذکر لسانی فعالیت خود را در سال 1388 شروع و در حال حاضر در سطح کشور فعالیت دارد؛ این گروه با اعزام مبلغین جهادی به مساجد و مدارس در تمام سطح کشور، احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر را دنبال می کند.

 

وی با اشاره به قانون حمایت از آمران به معروف تصریح کرد: طبق ماده پنجم این قانون، اماکنی که بدون تجسس در معرض دید عموم قرار گیرد، مانند قسمت های مشترک آپارتمان ها، هتل ها، بیمارستان ها و وسایل نقلیه عمومی مشمول حریم خصوصی نبوده و باید مورد امر به معروف و نهی از منکر لسانی قرار گیرد.

 

گفتنی است در پایان این مراسم، حجت الاسلام سید محمد حسن پور موسوی، مسؤول گروه جهادی امر به معروف و نهی از منکر بشیر استان قم برای جذب نیروهای مذهبی و دغدغه مند در گروه بشیر، اعلام آمادگی کرد./840/پ202/ف

ارسال نظرات