۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۲۹۹۱۲۲
عضو شورای استانی حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی:

دانش آموزان باید مدارس خود را سنگری علیه استکبار بدانند

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای استانی حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی گفت: دانش آموزان باید ضمن فراگیری علوم، فرهنگ ایثار و شهادت را در خود و بین خانواده توسعه و گسترش داده و از مدارس خود سنگر علیه استکبار و عوامل او بسازند.
حجت الاسلام شکوري رييس حوزه هاي علميه خوي

به گزارش خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام سیدرضی موسوی شکوری، عضو شورای استانی حوزه های علمیه آذربایجان غربی در ملاقات با دانش آموزان بسیجی به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی و سالگرد شهادت حسین فهمیده اظهار داشت: فرهنگی که منجر به تربیت شهید فهمیده و مدیریت دوران 8 سال دفاع مقدس شد، فرهنگ اهل بیت و فرهنگ حماسه عاشورا است.

 

وی با اشاره به دهه دوم محرم، دوران اسارت خاندان اباعبدالله الحسین(ع)، افزود: همه کسانی که در این زمینه مطلب نوشته اند و گزارشات مربوط به دوران اسارت اهل بیت(ع) را در کتب تاریخی و مقاتل خود ثبت کردند اعم از شیعه و سنی حتی در یک نقطه هم نیست که جایگاه اسیران را پایین آورده باشد؛ هر چه هست قدرت، عزت و کرامت انسانی که تمامی حاکمان بنی امیه و کارگزاران آنان را رسوا ساخته اند.

 

وی تصریح کرد: در آموزش و پرورش و دانشگاه های ما باید این فرهنگ حاکم باشد و در این صورت است که ما می توانیم تمامی توطئه های استکبار جهانی را خنثی سازیم بطوریکه تاکنون تحت تعلیم و تربیت ولایت فقیه توانسته ایم در تمامی صحنه های نظامی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی توطئه های استکبار را خنثی سازیم.

 

حجت الاسلام شکوری خطاب به دانش آموزان بسیجی پسر و دختر گفت: امروز مسؤولیت های سنگینی را بر عهده دارید و باید ضمن فراگیری علوم، فرهنگ ایثار و شهادت را در خود و خانواده خویش توسعه و گسترش دهید و از مدارس خود سنگر علیه استکبار و عوامل او بسازید./936/203/ب3 

ارسال نظرات