۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۵
کد خبر: ۲۹۹۲۰۶

ثبت‌نام بدون کنکور حوزویان در دانشگاه قرآن و حدیث تمدید شد

خبرگزاری رسا ـ پذیرش دانشجو از میان برادران و خواهران علاقه مند به تحصیلات دانشگاهی غیر حضوری و اینترنتی در رشته‌های علوم و معارف قرآن و علوم حدیث تا 13 آبان‌ماه تمدید شد.
دانشگاه قرآن و حديث

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث، پذیرش دانشجو از میان برادران و خواهران علاقه مند به تحصیلات دانشگاهی غیر حضوری و اینترنتی در رشته‌های علوم و معارف قرآن و علوم حدیث تا 13 آبان‌ماه تمدید شد.

 

مسلم خرمشاد، مدیر روابط عمومی مرکز آموزش الکترونیکی اظهار داشت:  پیرو اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور زمان ثبت نام تا روز چهارشنبه 13 آبان ماه ادامه دارد و متقاضیان می‌توانند از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org نسبت به دریافت دفترچه راهنما وثبت نام در رشته‌های مجازی دانشگاه قرآن و حدیث  در دو رشته علوم حدیث  با کد23689، و رشته علوم و معارف قرآن با کد 23690 اقدام نمایند.

 

وی در ادامه تشریح کرد: شرایط جذب دانشجو در این دوره بدون کنکور، بدون آزمون ورودی و صرفاٌ بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی) می‌باشد و در پایان تحصیلات  مدرک رسمی کارشناسی  معتبر و مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به فارغ التحصیلان اعطا خواهد شد.

 

دسترسی به محتوای دروس بدون محدودیت زمان و مکان، ارائه معافیت تحصیلی برای برادارن، امکان تحصیل همزمان با دیگر رشته‌های دانشگاهی، برگزاری ازمون‌ها در بیش از 50 حوزه داخل و خارج از کشور از ویژگی های تحصیل در این مرکز می باشد.

 

مدیر روابط عمومی  مرکز  در پایان راجع به شرایط اختصاصی ثبت نام  تشریح کرد: داشتن دیپلم دوره چهار ساله متوسطه نظام قدیم آموزش متوسطه و یا گواهینامه دوره پیش دانشگاهی که حداکثر تا تاریخ 30/11/94 اخذ شود و یا داشتن مدرک کاردانی (فوق دیپلم) برای کلیه متقاضیان الزامی می‌باشد./997/د102/س

ارسال نظرات