۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۲۹۹۳۴۲
امام جمعه کنگاور:

دشمنان از هر گونه تحرک در مقابل ایران واهمه دارند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه کنگاور گفت: دشمنان اسلام و انقلاب از هر گونه تحرک در مقابل ایران واهمه دارند و این خوف به دلیل حضور جوانان غیور ایران است.
حجت الاسلام ايوبي، امام جمعه کنگاور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، پیکر دو شهید گمنام تازه تفحص شده پیش از ظهر امروز در میان استقبال گسترده مردم و مسؤولان و خانواده های شهدا و ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس در روستای گودین از توابع شهرستان کنگاور به خاک سپرده شد.


حجت الاسلام محمد ایوبی امام جمعه شهرستان کنگاور در حاشیه این مراسم عنوان داشت: استقبال مردم و به ویژه قشر جوان و نوجوان از شهدا بسیار خوب است و این نشانه ابراز ارادت مردم به شهیدان گرانقدر وطن است.


امام جمعه شهرستان کنگاور ادامه داد: شهدا با جانفشانی های خود برگ زرینی بر کارنامه افتخارات انقلاب اسلامی ایران افزودند، آن ها با ولایت پذیری و تبعیت از ولی فقیه زمان، قدم در راه دفاع از آرمان های اسلام و انقلاب نهادند و در مقابل آماج حملات دشمنان ایستادگی کردند.


حجت الاسلام ایوبی تصریح کرد: دشمنان اسلام باید حضور پر شور جوانان ایران در استقبال از شهیدان وطن خود را ببینند و بدانند که نسل حاضر نیز پایبند ارزش های اسلامی و انقلابی هستند و حتی یک قدم از احقاق آرمان های خود عقب نشینی نخواهند کرد.


وی تأکید کرد: حضور گسترده مردم در مراسمات دینی و مذهبی نشان از پایبندی آن ها به ولایت فقیه و حضور گسترده آن ها در صحنه های دفاع از وطن و انقلاب است.


امام جمعه کنگاور خاطرنشان کرد: آمریکا و اسرائیل و دیگر دشمنان اسلام و انقلاب این حضور گسترده را نظاره گر باشند و بدانند تلاش های آن ها در جهت کمرنگ کردن ارزش های اسلامی در جامعه انقلابی ایران باطل و بی تأثیر است و جوانان و نوجوانان هشیار و آگاه ایران، راه صحیح خود را پیدا کرده و بر می گزینند.


حجت الاسلام ایوبی بیان داشت: شهدا با اهدای جان عزیز خود در دفاع از انقلاب اسلامی حقی بزرگ بر گردن هر کسی که در کشور با آسایش و آرامش زندگی می کند دارند و خوشبختانه مردم ایران قدرشناس این جانفشانی ها بوده و هستند.


وی در پایان گفت: دشمنان اسلام از هرگونه واکنش و تحرک در مقابل ایران واهمه دارند و این خوف به دلیل حضور جوانانی غیور و با تعصب در کشور است.


لازم به ذکر است این دو شهید در سن 17 و 19 سالگی در عملیات های محرم و خیبر به شهادت رسیدند./857/203/ب1

ارسال نظرات