۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۵
کد خبر: ۲۹۹۴۷۱

خشم رییس جمهور مصر از انتقادهای مجری تلویزیون

خبرگزاری رسا ـ در پی وقوع سیل و گرفتگی راه‌ها در یک هفته گذشته در استان اسکندریه؛ یک مجری معروف و جنجالی مصری با انتقاد از عملکرد مسؤولان مصری دلیل این مسأله را ناکارآمدی دولت توصیف کرد.
ژنرال السيسي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، در پی وقوع سیل در یک هفته گذشته در استان اسکندریه مصر که نهایت با استعفای استاندار این استان همراه شد؛ «عمرو ادیب» مجری مصری در برنامه «قاهره الیوم» شدیدا از دولت مصر انتقاد کرده است که این انتقادها خشم «عبدالفتاح السیسی» رییس جمهور مصر را بر انگیخت.

 

در پی انتقادهای ادیب، رییس جمهور مصر در سخنرانی روز یکشنبه (دیروز) گفته بود: یکی از مجری‌ها گفته من توجهی به مسأله اسکندریه نداشته‌ام این طرز گفتار صحیح نیست و اصحاب رسانه‌ها نمی‌توانند درباره همه چیز اظهار نظر کنند.

 

وی ادامه داده: شما مرا آزار می‌دهید؛ به این ترتیبی که رسانه‌ها تلاش می‌کنند نادانی را منتشر کنند و دست از انتشار حقیقت بردارند دولت از هم خواهد پاشید؛ طوری صحبت می‌کنند گویی کار اداره دولت فقط با فشار دادن یک دکمه انجام می‌شود.

 

السیسی گفته بود وقتی می‌گویید همه کشور به فاجعه کشیده شده پس عرصه رسانه‌ هم از آن مستثنی نیست و مراقب باشید اجازه ندهید مردم امیدشان را از دست بدهند.

 

عمرو ادیب با انتقاد از وضعیت سیل و گرفتگی راه‌ها در اسکندریه گفته بود مشکل با رفتن استاندار حل نمی‌شود و مشکل اصلی مربوط به دولت و قوای اجرایی کشور است./981/ب102/د

ارسال نظرات