۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۹
کد خبر: ۲۹۹۴۷۹
همزمان با راهپیمایی 13 آبان ماه صورت می گیرد؛

آتش کشیدن پرچم آمریکا در 42 نقطه از استان چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از به آتش کشیده شدن پرچم آمریکا در 42 نقطه این استان در روز 13 آبان ماه خبر داد و گفت: انشالله همه خواهیم آمد و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهیم کوبید.
13 آبان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، علی گرجی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، عصر امروز در جمع خبرنگاران و نشست خبری که به مناسبت 13 آبان سالروز مبارزه با استکبار جهانی در شهرکرد برگزار شد، اظهار داشت: در آستانه یک حرکت حماسی بزرگ هستیم، حرکتی که از فرهنگ عاشورا و قیام امام حسین(ع) نشأت می گیرد.


وی با بیان این که دشمنان در صدد هستند که 13 آبان رنگ و بوی استکبارستیزی نداشته باشد، افزود: سه مناسبت مهم در دل یوم ‌الله 13 آبان قرار گرفته است که سبب بی ‌نظیر شدن این روز می‌ شود.


گرجی تبعید امام خمینی(ره)، شهادت دانشجویان و دانش ‌آموزان و تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان را سه مناسبت مهم روز 13 آبان ماه معرفی و خاطرنشان کرد: ستاد برگزاری 13 آبان به دنبال آن است که امسال مراسم های ویژه این یوم الله، با سال های گذشته متفاوت باشد و حول محور عموم مردم برگزار شود.


وی گسترش روحیه استکبارستیزی، تبیین خط مشی امام خمینی(ره) و اهداف انقلاب، بصیرت‌ افزایی و ترویج فرهنگ استکبارستیزی، افزایش مشارکت و همبستگی در دفاع از آرمان ‌های انقلاب اسلامی و ایجاد شور در بین مردم را از جمله اهداف مهمی دانست که ستاد برگزاری این روز دنبال می ‌‌کند و بیان داشت: دشمن از ماه ها قبل، تبلیغات گسترده ‌ای برای کم رنگ کردن این روز در بین مردم به راه انداخته است.


گرجی این تبلیغات را در زمینه‌ های مختلف دانست و گفت: متأسفانه پس از توافق و برجام، بحث‌ هایی از کم رنگ شدن شعارهای استکبرستیزی مردم، رنگ باختن ارزش ‌ها و تنها گذاشتن هم‌پیمانان از سوی ایران در منطقه به میان آمده است که همه نمونه ‌های بارزی از تبلیغات سوء دشمن علیه ایران است.


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال بختیاری با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اضافه کرد: ما بر این باور هستیم که استکبارستیزی اساسا بحثی قرآنی است و به همین خاطر تعطیل‌ بردار نیست چراکه با اعتقدات مردم عجین شده است.


این مقام مسؤول، 13 آبان را حامل پیامی جهانی عنوان و تأکید کرد: در این روز پیام ظلم‌‌ستیزی و عزت‌‌طلبی حسینی ایرانی ‌ها به دنیا اعلام می‌ شود و طبق پیش ‌بینی‌ ها در 42 نقطه از استان چهارمحال و بختیاری تظاهرات حماسی برگزار می ‌شود.


گرجی با اشاره به این که در شکل‌گیری 13 آبان سه قشر نقش اساسی و تأثیرگذار داشتند، روحانیون، دانش ‌آموزان و دانشجویان را از مهم ترین عوامل شکل گیری این روز دانست و اظهار داشت: روز 13 آبان روز آزمایش مردم ایران بوده و متأسفانه در سال ‌های گذشته به دلیل سهل ‌انگاری تنها دانش‌آموزان در راهپیمایی این روز شرکت پرشور داشتند که برآن هستیم تا از ظرفیت همه اقشار در این روز استفاده کنیم.


وی 13 آبان امسال را نخستین حرکت مردمی در کف خیابان در دوران بعد از تصویب برجام دانست و گفت: در 9 نقطه از استان به محوریت مراکز شهرستان ‌ها، راهپیمایی به صورت ویژه برگزار می‌شود و در شهرکرد به طور همزمان با سراسر استان از ساعت 9:30 صبح، راهپیمایی از میدان 12 محرم آغاز می ‌شود.


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال بختیاری، شعار محوری 13 آبان امسال را مبارزه با استکبار که یک شعار همیشگی است، عنوان و تأکید کرد: 13 آبان امسال مصادف است با اربعین جانباختگان حادثه منا که به این موضوع نیز در راهپیمایی ها توجه ویژه خواهد شد.

 

این مقام مسؤول خاطرنشان کرد: 13 آبان ظرفیت عظیمی دارد که با استفاده از آن می ‌توان روزنه ‌های نفوذ دشمن به ایران که بعد از برجام ممکن است پررنگ‌تر شود را مسدود کرد.


وی حجت ‌الاسلام حاجی صادقی، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران را به عنوان سخنران روز 13 آبان شهرکرد معرفی و خاطرنشان کرد: موضوع این سخنرانی تبیین جنایات آمریکا در دنیا خصوصا در حق مردم ایران است.


گرجی با بیان این که حتی اگر صدها برجام صورت بگیرد باز هم مردم ایران دست از استکبارستیزی بر نخواهند داشت، ادامه داد: در ده روز اخیر بعضی از خبرگزاری ‌ها اعلام کردند در 13 آبان امسال پرچم آمریکا به آتش کشیده نخواهد شد اما ستاد تبلیغات 13 آبان این خبر را رد می ‌کند.


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال بختیاری از به آتش کشیده شدن پرچم آمریکا در 42 نقطه این استان در روز 13 آبان ماه خبر داد و تأکید کرد: انشالله همه خواهیم آمد و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهیم کوبید./9457/
202/ب2

ارسال نظرات