۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۷
کد خبر: ۲۹۹۴۹۰
آیت الله ممدوحی:

سکوت در برابر جنایات آل سعود جایز نیست

خرگزاری رسا ـ آیت الله ممدوحی با بیان این که اسارت آیت الله نمر بی عدالتی است گفت: حکام آل سعود با اسارت و مجروح کردن مجاهد و عالم شیعی به زوال خود تسریع می بخشد.
آيت الله ممدوحي 1 آيت الله ممدوحي4

آیت الله حسن ممدوحی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری و عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با بیان این که حکام آل سعود افرادی بی لیاقت هستند، ابراز داشت: دولت عربستان با جنایات متعدد به زوال خود کمک می کند.

 

آیت الله ممدوحی حکام آل سعود را افرادی ترسو، بی لیاقت و گوش به فرمان استکبار جهانی دانست و تصریح کرد: آل سعود به دستور آمریکا و رژیم صهیونیستی به جنایات خود در یمن و بحرین ادامه می دهد؛ به همین دلیل سکوت در برابر جنایات این قوم منفور جایز نیست.

 

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که آیت الله نمر از مجاهدان و عالمان برجسته و توانمند است، خاطر نشان کرد: این مبارز شیعی هیچ گاه دست از اعتقادات خود و حمایت از اسلام بر نداشت، قطعأ آل سعود از اقدامات این گونه افراد وحشت دارد.

 

عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه افزود: مسلمانان جهان چه شیعه و چه اهل سنت همگی هم صدا این اقدام آل سعود را محکوم می کنند و آماده واکنش و عکس العمل تند و خشن در برابر برگی دیگر از جنایات حکام عربستان هستند.

 

آیت الله ممدوحی با اشاره به فاجعه دردناک منا بیان داشت: متأسفانه حکام آل سعود نسبت به مسلمانان احترام و ارزشی قائل نیستند و حتی در بیت الله الحرام حجاج و زائران را به طرزی دردناک به شهادت رساندند لذا باید در برابر اقدامات شیطانی آن ها ایستادگی کرد.

 

وی عنوان کرد: با وجود حامیان آیت الله نمر و این که تمامی مسلمانان جهان با دیدن جنایات حکومت آل سعود نسبت به آن ها حساس شده اند و دولت عربستان با اجرای این حکم زوال و نابودی خود را تسریع  می بخشد.

 

آیت الله ممدوحی ابراز کرد: حکام آل سعود بدانند که در برابر جنایات آن ها سکوت نخواهیم کرد و اقدامات خبیثانه آن ها را محکوم می کنیم لذا حکام عربستان پایان عمر حکومت خود را به خوبی می دانند و با اسارت آیت الله نمر سعی در بقای خود دارند اما غافل از این که با اجرای این حکم عمر حکومتشان به پایان می رسد.

 

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در پایان با بیان این که نقش علما و روحانیان در برابر حمایت از آیت الله نمر بسیار خطیر است، اظهار داشت: سکوت در برابر اسارت و مجروح کردن این مجاهد شیعه جایز نیست و همگی باید جنایات آل سعود را به گوش جهانیان برسانیم./857/ت302/ج

 

ارسال نظرات