۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۲۹۹۷۵۶

ردپای رژیم صهیونیستی در کشتار مردم بیگناه یمن

خبرگزاری رسا ـ یکی از منابع آگاه نظامی یمن اعلام کرد که ردپای رژیم صهیونیستی در کشتار مردم بیگناه یمن به صور مشهودی عیان است.
حمله به يمن

 

به گزارش خبرگزاری رسا، یکی از منابع نظامی یمن با اشاره به تحولات اخیر در این کشور تاکید کرد که رژیم صهیونیستی در تمامی حملاتی که ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان سعودی انجام می‌دهند، مشارکت نظامی فعالی دارد.

 

این منبع نظامی که نخواست نامش فاش شود افزود: با حصول پیروزی‌های متمادی ارتش یمن و کمیته‌های مردمی، بعید نیست که دشمن صهیونیستی در عملیات ارسال سلاح از هواپیما برای حمایت از مجموعه‌های تروریستی، تکفیری و شبه نظامیان منصور هادی شرکت داشته باشد.

 

منبع نظامی یمن در بیانیه‌ای مطبوعاتی خاطر نشان کرد: نوع دیگری از مشارکت نظامی اسرائیل، حضور کشتی‌های حامل سربازان و نیروهای اسرائیلی در منطقه دریای سرخ و جزیره‌های عربستان است و هدف از این مشارکت، سیطره بر تنگه باب المندب و سواحل منتهی به آن است.

 

این بیانیه با اعلام آمادگی و آگاهی کامل و دقیق ارتش و کمیته‌های مردمی نسبت به حضور رژیم صهیونیستی در جنگ یمن، هشدار داد که در صورت عدم توقف حملات ائتلاف عربی، ضربه‌های سنگین و دردناکی به سعودی‌ها وارد خواهد شد./981/ب904/د

ارسال نظرات