۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۲۹۹۹۱۸
کارشناس مسائل سیاسی:

قطع وابستگی‌های دفاعی از برکات دفاع مقدس است/ حمایت از جبهه مقاومت افزایش امنیت کشور را در پی دارد

خبرگزاری رسا ـ غلامرضایی با اشاره به تلاش آمریکا برای ایجاد وابستگی در ابعاد مختلف در ایران، گفت: بمباران اعتقادی و اخلاقی با استفاده از شبکه های مجازی و ماهواره‌ای از مهم‌ترین برنامه‌های آمریکا برای ایجاد وابستگی در ایران است.
سرهنگ غلامرضايي، کارشناس مسائل سياسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری در اصفهان، نشست سیاسی با حضور مسؤول پیشین معاونت سیاسی سپاه صاحب الزمان استان اصفهان ظهر امروز در مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) زرین شهر برگزار گردید.

 

در این نشست غلامرضایی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، گفت: رمز موفقیت 37 سال انقلاب و طی مسیر عزت و اقتدار انقلاب، فعالیت و حضور جوانان در صحنه انقلاب همراه با جان فشانی ها، ازخودگذشتگی ها، فداکاری‌های رزمندگان 8 سال دفاع مقدس است.

 

وی در ادامه افزود: اتکا به معنویت وایمان، حضور برای دفاع براساس تکلیف شرعی و طبق فتوای مرجع تقلید، وحدت وانسجام ملی، تبعیت از امام و رهبری، امید و توکل به خدا و توسل به ائمه(ع)، اثبات قرآن ومهدویت، مقاومت وایستادگی، استقلال کشور در ابعاد فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، خودکفایی و پیشرفت در زمینه های علوم و فن آوری، قطع وابستگی دفاعی در عر صه‌های مختلف از جمله قابلیت های موشکی و هواپیماهای بدون سرنشین و تبدیل تهدیدات به فرصت ها از دستاوردهای دفاع مقدس است.

 

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به نگرانی دشمن از شرایط کنونی ایران در عرصه بین الملل تصریح کرد: دشمن به علت اینکه ایران به موقعیت استراتژی دست یافته، دست از خصومت برنمی دارد و دنبال تغییر سناریوها می باشد، غربی‌ها به دنبال برهم زدن امنیت و ثبات ایران هستند.

 

غلامرضایی با اشاره به اهمیت حمایت از جبهه مقاومت اظهار کرد: ایران به کشورهای در حال جنگ در منطقه، کمک می نماید که علت اصلی این موضوع این است که تقویت گروه هایی که در مقابل نظام سلطه ایستاده اند باعث افزایش ضریب امنیت ملی ایران می شود.

 

وی با اشاره به تلاش آمریکا برای ایجاد وابستگی در ایران خاطرنشان کرد: آمریکا به دنبال این است که کشور ما را وابسته کند و این وابستگی در حوزه‌های سیاسی، مذهبی و فرهنگی خواهد بود، ورود به شبکه های اجتماعی، فضای مجازی و استفاده از شبکه‌های ماهواره ای و بمباران اعتقادی و اخلاقی از جمله برنامه‌های آمریکا در زمینه فرهنگی است.

 

کارشناس مسائل سیاسی شکستن مقاومت و ایستادگی مردم را یکی از اهداف آمریکا بیان کرد و گفت: تسخیر روحیه جوانان و نوجوانان از طریق جنگ نرم و استفاده از ابزاری نظیر شبکه‌های مجازی، اینترنت و ماهواره است که راه‌های مقابله با این اقدام شوم آمریکا ارتباط با شهدا و مکتب شهدا است.

 

غلامرضایی در پایان اظهار کرد: رمز ماندگاری و نجات برای عزت، اقتدار و پیشرفت تجلیل از شهدا دفاع مقدس، وحدت و انسجام مردم  در تبعیت از رهبری، مقاومت و ایستادگی، توکل و توسل، وفای به عهد، احترام به والدین و التزام به فضایل اخلاقی است. /1304/202/ب2

ارسال نظرات