۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۱
کد خبر: ۲۹۹۹۲۴
در نشست علما و روحانیان استان مطرح شد؛

واکنش آیت الله طبرسی به حاشیه سازی ها علیه قوه قضاییه

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که بنده از آیت الله لاریجانی درخواست کردم از مازندران برای شرکت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری کاندیدا شوند، گفت: آیت الله لاریجانی شخصیتی حقیقی، حقوقی، خانوادگی، حوزوی و دانشگاهی است.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار رییس قوه قضائیه با علما و روحانیان استان در ساری با بیان این که برقراری عدالت حقیقی یکی از مهم ترین اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، افزود: دستگاه قضا به عنوان متولی اصلی برقراری عدالت در جامعه رسالت سنگینی در تحقق این وظیفه خطیر بر عهده دارد و باید بدون توجه به حاشیه ها به رسالت حقیقی خود بپردازد.

 

آیت الله طبرسی، عدالت و احقاق حق بر اساس احکام متعالی اسلام را شاخصه حکومت اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد: امروز برقراری عدالت یکی از وظایف مهم دستگاه قضا است که این مسأله از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون به صورت جدی دنبال شده است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران، نظام اسلامی را نظامی ولایی برمبنای ولایت فقیه یاد کرد و ادامه داد: در دوران غیبت حضرت ولی‌عصر(عج) ما تابع ولایت فقیه هستیم و به این تبعیت افتخار می کنیم و هرگز از مسیر ولایت خارج نخواهیم شد، چون ولایت فقیه عامل اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 

وی با بیان این که قضات دادگستری وظیفه سنگینی در برقراری عدالت در جامعه اسلامی برعهده دارند، تصریح کرد: خادم نظام اسلامی، ولایت فقیه و مذهب شیعه بودن افتخاری بزرگی برای همه ما است.

 

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات ارزشمند قوه قضائیه در رسیدگی به پرونده های کلان گفت: تلاش و جدیت قوه قضائیه در رسیدگی به پرونده اقتصادی بسیار ارزشمند است.

 

وی در ادامه سخنان خود به برخی حاشیه سازی ها علیه قوه قضائیه اشاره کرد و با بیان این که این گونه مسائل در شأن نظام جمهوری اسلامی نیست، خاطرنشان کرد: کارنامه دستگاه قضا در این سال ها کامل روشن و قابل قبول است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که بنده از آیت الله لاریجانی درخواست کردم از مازندران برای شرکت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری کاندیدا شوند، گفت: آیت الله لاریجانی شخصیتی حقیقی، حقوقی، خانوادگی، حوزوی و دانشگاهی است.

 

وی همچنین به جایگاه ارزشمند والد آیت الله آملی لاریجانی اشاره کرد و اشاره کرد و افزود: آیت الله میرزا هاشم آملی(ره) شخصیتی بسیار شناخته شده و از علمای بنام مازندران بودند که در قیامت برای روشنفکران مذهبی حجت هستند و این چنین شخصیت بزرگ، خازع و فروتن در دامن خود علمای بزرگی چون آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی را برای جهان اسلام پرورش داده است.

 

امام جمعه ساری با بیان این که آیت الله آملی لاریجانی شایستگی عضویت در مجلس خبرگان رهبری از مازندران را داراست، ادامه داد: حضور شخصیت هایی چون آیت‌الله آملی‌لاریجانی در مجلس خبرگان ضروری است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود به مسأله برجام و توافق نامه هسته ای اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در این خصوص همه قوای سه گانه تلاش کردند تا این موضوع به نتیجه برسد و یک وحدت و همدلی خوبی وجود داشت./950/پ202/ج

ارسال نظرات