۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۲۹۹۹۸۰
حجت الاسلام ذوالنور:

دشمن در عملیات نفوذ چهره خود را گریم کرده است/ بار کم‌کاری خواص را همواره رهبری به دوش کشیده‌اند

خبرگزاری رسا ـ جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه باید مواظب باشیم چراکه دشمن در عملیات نفوذ چهره خود را گریم کرده است، اظهار کرد: عده‌ای جاهلانه این موضوع را نمی‌بینند و سعی دارند نقاط ضعف دشمن را پوشانده و نقاط قوت کشور را تضعیف کنند.
حجت الاسلام ذالنور
کارشناس ارشد مسائل سياسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور، جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز در بخش پایانی راهپیمایی 13 آبان دانش آموزان و مردم شهر قزوین با بیان اینکه حضور مردم در صحنه بیعت دوباره مردم با امام(ره) و شهدای انقلاب است، گفت: افتخار می‌کنیم به جوانان و دانشجویانی که در عرصه‌های پر فراز و نشیب انقلاب برای تحقق آرمان‌ها و ارزش‌های الهی تلاش می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه حضور در صحنه مردم نمونه روحیه انقلابی آن‌ها است، عنوان کرد: مردم عزیر ما در روز تسخیر لانه جاسوسی بار دیگر خشم و تنفر خود را به گوش جهانیان می‌رسانند.

 

حجت‌الاسلام ذوالنور با اشاره به دشمنی آمریکا تاکید کرد: دشمنی که در حوادث ریز و درشت اخیر مردم و جوانان کشور را به خاک و خون کشیده منافع ملی کشور را پایمال کرده و جای پای او در تمام جنایت‌ها وجود دارد.

 

آمریکا سنگربان نظام سلطه است

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه آمریکا یکی از سنگربانان نظام سلطه است، ابراز کرد: ظلم‌های استکبا جهانی در ژاپن و ویتنام در تاریخ وجود دارد و ما امروز در منطقه آثار جنایت دشمن را می‌بینیم.

 

این کارشناس سیاسی افزود: حادثه برج‌های دوقلو در نیویورک دسیسه نظام سلطه و صهیونیست بین‌الملل بود در راستای ایجاد جو اسلام ‌راسی و حضور در منطقه برای از بین بردن قدرت کشورهای اسلامی و شروع جنگ‌های نیابتی تا از دورن کشورهای اسلامی نیروهای لازم را برای مقابله با آن‌ها فراهم کنند.

 

وی با بیان اینکه مروزه آمریکا با نام مبارزه با تروریست وارد افغانستان و کشورهای منطقه شده و موجب جنایت‌های بیشتر در این کشورها می‌شود؛ ما امروزه در منطقه شاهد کشتار مردم مظلوم و بی‌دفاع یمن هستیم. مرم بحرین نیز که جز حق رأی چیزی نمی‌خواهند زیر چکمه نظامیان آمریکا فریاد می‌زنند و صدای مظلومانه آن‌ها به گوش جهانیان نمی‌رسد.

 

حجت‌الاسلام ذوالنور با صراحت اعلام کرد: رژیم آل سعودی با بمب‌های اهدایی آمریکا، مردم مظلوم یمن را به خاک و خون می‌کشد.

 

امروزه جریان تکفیری داعش یک ارتش سری نیست

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه امروز دشمنان ما با شعار دروغین گسترش دموکراسی در منطقه وجود دارند، اضافه کرد: نظام‌های غاصبی که رژیم صهیونیست را حمایت می‌کنند بویی از مردم‌سالاری و نقش مردم در چرخه قدرت را تجربه نکرده‌اند و امروزه با فعال‌سازی تروریست تکفیری جهان اسلام را درگیر بلاهای خانمان‌سوز کرده‌اند. 

 

این کارشناس سیاسی عنوان کرد: در حال حاضر جریان تکفیری داعش یک ارتش سری نیست امروز ستون‌های زرهی داعش را راه‌اندازی می‌کنند داعش امروزه یک نیروی پارتیزانی نیست بلکه همانند یک ارتش کلاسیک که پشتوانه دولتی دارد مردم را به خاک و خون می کشد؛ سؤال ایجاست که آمریکایی‌ها با دستگاه‌های جاسوسی و اطلاعاتی که دارند چطور ستون‌های زرهی داعش را نمی بینند؟!

 

وی با اشاره به اینکه آمریکا و عربستان گروه تشکیل می‌دهند برای مبارزه با تروریست، افزود: در حالی که می‌بینیم سران کشور ترکیه که از هم‌پیمانان آمریکا هستند در پشت پرده داعش را حمایت کرده و در ظاهر شعار مرگ بر تروریست سر می‌دهند.

 

حجت‌الاسلام ذوالنور با تاکید بر اینکه نظام سلطه منشا همه بدبختی‌های دنیا است، گفت: جنایات دشمن در منطقه قابل شمارش نبوده و ظلم استکبار جهانی به مردم ایران قابل بخشش نیست ملت ایران خون دادند، مبارزِ چندین ماهه داشتند و حافظه تاریخی ملت ایران این خونریزی‌ها را فراموش نمی‌کند.

 

اسناد لانه جاسوسی پرده از توطئه آمریکایی‌ها برمی دارد

وی در ادامه اشاره کرد: آمریکایی در کودتای 28 مرداد تا آخرین نفس از رژیم پهلوی دفاع کردند، شکنجه‌گران ساواک را آموزش دادند و کاپیتالاسیون را در کشور بوجود آورده و برای حضور در ایران حق توحش می‌گرفتند به این معنا که مردم ایران را وحشی می‌دانستند.

 

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه لانه جاسوسی آمریکا تبدیل شده بود به کانون توطئه علیه مردم، عنوان کرد: اسناد لانه جاسوسی پرده از توطئه آمریکایی‌ها برمی دارد؛ ضدانقلاب از سوی آمریکایی‌ها مجهز می‌شدند که ما بیش از 16 هزار شهید ترور داریم.

 

این کارشناس سیاسی در ادامه با اشاره به دیگر جنایات آمریکایی‌ها علیه ایران خاطرنشان کرد: این جنایتکاران هواپیمای مسافربری ایران را هدف موشک قراردادند و همه این خون‌ها از چنگال آمریکا می‌ریزد، از دشمن بعثی ما پشتیبانی و حمایت کردند.

 

حجت‌الاسلام ذوالنور با بیان اینکه دانش آموزان و دانشجویان ما که حماسه تسخیر لانه جاسوسی را ساختند پس از آن رفتند و در دفاع مقدس حماسه هویزه را رقم زده و خیبرشکن شدند، گفت: ملت ایران 36 هزار شهید دانش آموز تقدیم انقلاب کرد‌ه‌اند نوجوانان و جوانانی که با خون خود پیمان ولایتمداری و وفاداری به ولایت را امضا کردند.

 

وی با تاکید بر اینکه امروزه سیل توفنده میلیونی جوانان و نوجوانان ما، تبعیت از ولی فقیه را اولویت خود قرار داده‌اند، ابراز کرد: نسل جوان با این کار خود به نظام سلطه، به غربی‌ها، دولتمردان و دلسوزان نظام پیام می‌دهند که پای آرمان‌های انقلاب، ارزش‌های اسلامی، منافع ملی و ولایت ایستاده‌اند.

 

ملت ایران با افتخار از برجام و پسابرجام عبور خواهند

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: مردم ایران از دانش آموز و دانشجو، دولتی و غیردولتی، کارمند و کارگر ثابت کرد‌ه‌اند که در جریان حوادث مختلف از زیر بار انقلاب شانه خالی نخواهند کرد و با استعانت از خط سرخ کربلا پای انقلاب اسلامی و ولایت خواهند ایستاد و امروز حضور در صحنه مردم نشان از ولایتمداری آنان است.

 

این کارشناس سیاسی با تاکید بر اینکه ملت ایران با افتخار از برجام و پسابرجام عبور خواهند، گفت: مردم یک بار دیگر نقشه دشمن را برملا می‌کنند که استکبار جهانی زیادخواه و حیله‌گر است و مسؤولین ما بیدار هستند و اجازه نفوذ را به دشمن نخواهند داد.

 

حجت‌الاسلام ذوالنور با بیان اینکه باید مواظب باشیم چراکه دشمن در عملیات نفوذ چهره خود را گریم کرده است، اظهار کرد: عده‌ای جاهلانه این موضوع را نمی‌بینند و سعی دارند نقاط ضعف دشمن را پوشانده و نقاط قوت کشور را تضعیف کنند. دشمن می‌خواهد در حوزه‌های فکری، فرهنگی، علمی و تکنولوژی نفوذ کند تا از این طریق اهداف خود را پیاده کرده و انقلاب ایران را از دورن نابود کند.

 

بار کم‌کاری خواص را همواره رهبری به دوش کشیده‌اند

وی رمز موفقیت کشور در همه برهان‌ها را در دو چیز دانست و خاطرنشان کرد: نخست وجود رهبری آگاه و  باکفایت که سکان‌دار کشتی انقلاب است و اگر در مواقعی خواص ما دچار ریزش شدند بار کم‌کاری و آن‌ها را بردوش کشیدند و پرچم عزت ایران برافراشته ماند عامل دوم موفقیت کشور بصیرت و آگاهی مردم است.

 

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه ملت ایران همانند یاران امام حسن(ع) نیستند، افزود: خواص ترسو و بزدل زمان امام علی(ع) که  فرمان آشوب می‌دادند و خانه‌نشینی امام علی(ع) و موجب شدند امام حسین(ع) به مسلخ برود؛ اگر در کربلا مردم پشت سر امام خود حرکت می ‌کردند امام حسین(ع) و یارانشان در روز عاشورا سر بریده نمی‌شدند.

 

حجت‌الاسلام ذوالنور در پایان با تایکد براینکه در حال حاضر هم زیرساز اصلی مبارزه با استکبار پایبندی به باورها، اعتقادات و تبعیت از ولایت است، گفت: امروزه دنیا پیروزی کشورهای اسلامی را پیروزی ایران می‌داند و ملت ما باید از تفرقه دوری کرده و یک‌صدا پشت سر رهبر انقلاب حرکت کنند./955/پ201/ج

ارسال نظرات