۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۳۰۰۰۰۳
به مناسبت یوم الله سیزده آبان؛

فریاد مرگ بر آمریکای صدها هزار مشهدی در فضای این شهر طنین انداز شد

خبرگزاری رسا ـ راهپیمایان مشهدی که پلاکاردهای «مذاکره با آمریکا ممنوع» و «زیر بار زور نمی رویم» را در دست داشتند، ضمن سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر ضد ولایت فقیه و هیهات منا الذله بر لزوم استقامت و پایداری در راه آرمان های انقلاب و تداوم مبارزه با استکبار جهانی به ویژه ایالات متحده آمریکا تأکید کردند.
مراسم راهپيمايي 13 آبان در قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، ساعاتی قبل راهپیمایی باشکوه یوم الله سیزده آبان با حضور پرشور صدها هزار مشهدی از میدان بسیج به سمت حرم مطهر رضوی انجام شد.

 

در ابتدای این راهپیمایی حجت الاسلام پناهیان، استاد حوزه و دانشگاه در محل میدان بسیج، دقایقی برای راهپیمایان سخنرانی کرد. در ادامه این مراسم، خیل عظیم مردم مشهد در معیّت مسؤولؤن بلندپایه کشوری و لشکری از جمله آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد، علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی و سردار نظری فرمانده سپاه امام رضا (ع) به سمت حرم مطهر حرکت کردند.

 

راهپیمایان مشهدی که پلاکاردهای «مذاکره با آمریکا ممنوع» و «زیر بار زور نمی رویم» را در دست داشتند، ضمن سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر ضد ولایت فقیه و هیهات من الذله بر لزوم استقاومت و پایداری در راه آرمان های انقلاب و تداوم مبارزه با استکبار جهانی به ویژه ایالات متحده آمریکا تأکید کردند.

 

اتفاق ویژه این مراسم، تشییع همزمان پیکر پاک سه شهید مدافع حرم بود که به تازگی در درگیری با تروریست های تکفیری به شهادت رسیده بودند. شهید عصمت الله کریمی، شهید حمید حسینی و شهید محمد رضا خاوری از بنیان گزاران لشکر فاطمیون و از رزمندگان مدافع حرم حضرت زینب (س) بودند.


 

در انتهای این راهپیمایی، ضمن قرائت دسته جمعی زیارت امام رضا (ع)، مردم مشهد در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی جمع شدند. در این مکان دکتر محمّدجواد لاریجانی معاون بین الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر کشور برای مردم سخنرانی کرد.

 

شایان ذکر است که بیش از 200 اتوبوس از 10 پایانه در مسیر رفت و 5 پایانه در مسیر برگشت به صورت رایگان به راهپیمایان خدمت رسانی کردند. همچنین متروی مشهد نیز برای دانش آموزان و دانشجویان رایگان بود./863/202/ب3

ارسال نظرات