۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۳۰۰۰۹۵
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

هدف دشمن از نفوذ در کشور تغییر باورهای انقلابی مردم است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام کاملی‌فر گفت: دشمنان به دنبال نفوذ از هر راه ممکن در انقلاب هستند، تا باورهای اعتقادی و انقلابی مردم را تغییر دهند، اگر باور کند، رفتارها تغییر خواهد کرد.
حجت الاسلام کاملي فر، نماينده ولي فقيه در سپاه عاشورا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حسن کاملی‌فر، نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی امروز در مراسم تودیع و معارفه رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیان سپاه استان، اظهار داشت: تسخیر لامه جاسوسی آمریکا که با تأیید محکم و ارزشمند امام راحل همراه بود، نقطه عطفی در تاریخ مقابله ملت ایران با قدرت‌های سلطه‌گر محسوب می شود.


وی با تشریح اهمیت تسخیر سفارت ایالات متحده آمریکا در اوایل انقلاب اسلامی ایران گفت: اگر این حرکت انقلابی دانشجویان پیرو خط امام صورت نمی گرفت، هیچ بعید نبود که کودتای 28 مرداد سال 1332 بار دیگر تکرار شود، این حرکت تاریخی دستاوردهای مهم دیگری نیز داشته است.


حجت الاسلام کاملی‌فر افزود: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا نشان داد؛ این تفکر که هیچ اراده و قدرتی توان مقابله با اراده آمریکا را ندارد، باطل است، در حقیقت حرکت حماسی ملت در 13 آبان ابهت و قدرت پوشالی استکبار جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار را در هم شکست.


نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا ادامه داد: جمله تاریخی امام راحل که فرمود؛ «آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند» سال‌ها که تبدیل به فرمول و شاخص مطمئن و خطاناپذیر برای مقابله با مستکبران و ظالمان شده است، به یقین اگر اعتقاد قلبی به این جمله امام داشته باشیم، تهدید و تحریم دشمن بی‌اثر خواهد بود.


وی استعفای دولت موقت را یکی دیگر از دستاوردهای تسخیر لانه جاسوسی آمریکا عنوان کرد و گفت: قبل از این حادقه نیروهای ارزشی و انقلابی در بدنه دولت، اقلیت بودند و قدرت در اختیار لیبرال‌ها بود، اما حماسه 13 آبان موجب رونق فضای انقلابی در کشور شد  و انقلابیون واقعی و ارزشی مدیریت کشور را بر عهده گرفتند.


حجت الاسلام کاملی‌فر افزود: گروه‌هایی که خود را ضدامپریالیسم مطرح می کردند، بعد از این جریان مشخص شد که همه آن ادعاها شعاری بیش نبود و در عمل با مخالفت تسخیر لانه جاسوسی آمریکا نشان که وابسته به غرب و مستکبران هستند، به عبارت دیگر 13 آبان نماد مبارزه با استکبار جهانی است.


نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: آن عده که احساس می کنند بعد از توافق هسته ای دیگر مبارزه با آمریکا بی‌معناست بدانند که برجام بهترین زمینه و بستر برای نفوذ دشمن در بدنه انقلاب است، هدف از نفوذ دشمن تغییر باورهای انقلابی مردم است.


وی در پاسخ به برخی منتقدان شعار مرگ بر آمریکا، گفت: اگر آمریکا قدرت داشت که در عرض پنج دقیقه سیستم دفاعی و موشکی ایران را نابود کند، چرا در سوریه و عراق زمین‌گیر شد و از گروه کوچک حزب الله لبنان شکست خورد، اگر آمریکا دارای چنین قدرتی بود به یقین 37 سال تداوم انقلاب اسلامی ایران را تحمل نمی کرد.


حجت الاسلام کاملی فر افزود: دشمنان به دنبال نفوذ از هر راه ممکن در انقلاب هستند، تا باورهای اعتقادی و انقلابی مردم را عوض کنند، اگر باور عوض شود، رفتارها عوض خواهد شد و در نهایت شاهد دست دادن با شیطان بزرگ خواهیم بود، نباید اجازه داد چنین رفتارهایی دشمنان را امیدوار کند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا در ادامه با تأکید بر این‌که تقویت و ترویج روحیه بسیجی یکی از مهم‌ترین راهکارهای مقابله با استکبار جهانی است، اظهار داشت: بسیج طلاب و روحانیان رسالت خطیری در تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی در عرصه های فرهنگی و جنگ نرم بر عهده دارد.


وی با تقدیر از تلاش‌های حجت الاسلام نجف‌پور، رییس سابق سازمان بسیج طلاب و روحانیان سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی طی سه سال گذشته خاطرنشان کرد: حجت الاسلام تقوی‌آزاد که امروز معارفه می شود، یکی از روحانیان خوش‌فکر و فعال در استان به شمار می رود که پیش از این در نواحی اهر، میانه  و امامت تبریز به عنوان مسؤول نمایندگی ولی فقیه فعالیت داشته است.


گفتنی است، در پایان این مراسم حجت الاسلام علی تقوی‌آزاد به عنوان رییس جدید سازمان بسیج طلاب و روحانیان سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی معرفی و از تلاش‌های حجت الاسلام محمد نجف‌پور تقدیر بعمل آمد./935/203/ب2

ارسال نظرات