۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۳
کد خبر: ۳۰۰۱۱۵
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان:

رسیدن برجام به فرجام تغییری در روحیه انقلابی و شعار مرگ بر آمریکا نخواهد داشت

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به این که جمهوری اسلامی ایران کاری با ملت آمریکا ندارد، بلکه موضوع آن ذات استکباری آمریکا و سیاست های خصمانه آمریکا است، گفت: برجام اگر به فرجام برسد باید روحیه انقلابی و مرگ بر آمریکا همچنان وجود داشته باشد.
حجت الاسلام سيد لطف الله سپهر ، رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي خوزستان

حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به سه رویداد مهم 13 آبان ماه، ابراز داشت: تبعید امام خمینی(ره)، تسخیر لانه جاسوسی از سوی دانشجویان پیرو خط امام و شهادت دانش آموزان که هر سه آن به روشنی دست توطئه و نقشه های غرب در آن قابل مشاهده است.

 

وی با اشاره به این که با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا ابهت غرب و آمریکا شکسته شد، اظهار داشت: با این کار به دنیا اثبات شد که می توان با استکبار جهانی و یاوه گویان به مبارزه ایستاد.

 

حجت الاسلام سپهر با تأکید براین که بزرگداشت یوم الله از آموزه های قرآن و دینی است، افزود: تأکید بر نگه داشت آن از ناحیه امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب یک واجب شرعی است؛ عدم حضور در چنین مراسمات بدون دلیل شرعی در آخرت باید پاسخگوی خداوند باشند.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به این که ذکر یوم الله 13 آبان مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و هیهات من الذله است، گفت: رهبرمعظم انقلاب در روز گذشته تعریف نویی از 13 آبان و مرگ بر اسرائیل و امریکا مطرح کردند مبنی براین که این شعارها دارای پشتوانه عقلانی، معنوی و دینی است.

 

این مقام مسؤول ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران کاری با ملت آمریکا ندارد بلکه موضوع آن ذات استکباری آمریکا و سیاست های خصمانه آمریکا است؛ برجام اگر به فرجام برسد باید روحیه انقلابی و مرگ بر آمریکا همچنان وجود داشته باشد.

 

وی با تأکید براین که جوانان و نوجوانان تاریخ 13 آبان را مطالعه کرده و رفتار آمریکا در سراسر جهان با دیگر ملت ها به ویژه ملت های مظلوم جهان را بررسی و ارزیابی کنند، گفت: در هر جنگ دنیا، رد پای آمریکا مشاهده می‌شود چراکه منافع آمریکا در جنگ، فتنه انگیزی و نا امنی به ویژه در حوزه اسلام است./9453/303/ب2

ارسال نظرات