۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۳۰۰۴۳۲
آیت الله دری نجف آبادی:

مسؤولان در اجرای برجام گوش به فرمان رهبر انقلاب باشند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله دری نجف آبادی گفت: مجریان و سیاستمدارن کشوری در اجرای برجام باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشند و اطاعت از معظم له تضمین کننده منافع ملی و موجب اقتدار نظام است.
آيت الله دري نجف آبادي

به گزارش خبرنگار خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، در خطبه‌های امروز نماز جمعه اراک بیان کرد: خط مشی، استراتژی راهبردی در اجرای برجام در دست ولی امر مسلمین است.

 

دولت و مجریان اجرای برجام مراقب باشند

آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: دولت و مجریان اجرای برجام باید مراقب باشند کشور های غربی و آمریکا به تعهدات خود به خوبی عمل کنند و همگان باید با بصیرت دسیسه های دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی را از ریشه بخشکانند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان این که امروز خط‌ مشی سیاسی در دست رهبری است، خاطر نشان کرد: مجریان و سیاستمدارن کشوری و لشکری در اجرای برجام باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشند و اطاعت از معظم له تضمین کننده منافع ملی و موجب اقتدار نظام است.

 

هویت انقلاب اسلامی برگرفته از قیام عاشورایی

آیت الله دری نجف آبادی اظهار کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، روح ایثار و شهادت در قانون اساسی تبلور یافته است و به خوبی سه وظیفه مهم مبارزه با صهیونیسم، دفاع از مظلومان منطقه و جهان و مبارزه با استکبار و استبداد در قانون اساسی به چشم می خرد.

 

امام جمعه اراک با بیان این که هویت انقلاب اسلامی از قیام عاشورای حسینی و منش امام سجاد (ع) برگرفته است، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی دارای هویت امین، اسلامی، قرآنی و بر مبنای عزت و شرف است.

 

سیاست های اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری

عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: مردم و مسؤولان ایران اسلامی در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری گام بردارند و در جهت تحقق این شعار باید همگان دست به دست هم دهند و با همت در راه توسعه صادرات و حضور در بازارهای جهانی تلاش کنند.

 

آیت الله دری نجف آبادی با تأکید بر این که جوامع اسلامی باید از وابستگی به کشور های دیگر دور شوند، گفت: کشورهای اسلامی باید بکوشند روی پای خود ایستاده و در مباحث اقتصادی به خود اتکا داشته باشند و حتی باید در راستای صادرات و تولیدات انبوه به سراسر جهان تلاش کنند.


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان این که نباید بگذاریم بیگانگان در بین مسلمانان نفوذ کرده و در حوزه اقتصادی وابسته آنها شویم، افزود: خوداتکایی به این معنا نیست که ارتباط خود را با دیگران قطع کنیم بلکه این ارتباطات باید بر اساس منافع و مصالح مشترک شکل بگیرد.

 

حضور میلیونی مسلمانان و شیعیان در اربعین حسینی

امام جمعه اراک بیان کرد: حضور 23 میلیونی مسلمانان جهان در بزرگداشت آیین اربعین حسینی سال گذشته بسیار مهم و ارزشمند محسوب می شود و این حضور عظیم چشم تمام جهانیان را خیره کرد و انسجام مسلمانان را به جهانیان به اثبات رساند.

 

آیت الله دری نجف آبادی در ادامه گفت: حضور میلیونی مسلمانان و شیعیان در اربعین حسینی به جهانیان نشان داد که شیفتگان و عاشقان امام حسین(ع) با تمام وجود در راه اباعبدالله حسین (ع) ایستاده اند و جانفشانی می کنند./842/201/ب1

ارسال نظرات