۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۳۰۰۴۷۱
حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی:

راه حل مشکلات کشور تعامل با آمریکا نیست

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از برخی دلدادگان غربی در داخل کشور گفت: عده ای در داخل کشور به استکبار جهانی خوش بین هستند و راه حل تمام مشکلات کشور را در تعامل با آمریکا می دانند؛ این افراد در شب 13 آبان، بنرهای مرگ بر آمریکا را از سطح برخی شهرها جمع آوری کردند.
حجت الاسلام محمد رضا آشتياني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا آشتیانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، امروز در نشست سیاسی بصیرتی با موضوع بررسی مسأله نفوذ که در شهر مقدس قم برگزار شد با اشاره به هشدار رهبر معظم انقلاب درباره نفوذ استکبار در کشور اظهار داشت: برخی قصد دارند تنفرمردم نسبت به آمریکا و انگلیس را در میان مردم کم رنگ کرده و از بین ببرند.

 

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: کاپیتولاسیون آمریکایی و استعمار انگلیسی، هیچ گاه از ذهن مردم آزاده جمهوری اسلامی ایران، بیرون نرفته و نخواهد رفت؛ این یک واقعیت است که اگر کشوری بر کشور دیگر سلطه پیدا کند، امنیت کشور مستعمر از بین می رود؛ در ایران نیز در زمان طاغوت، به خانه امام خمینی(ره) هجوم بردند و ایشان را شبانه تبعید کردند.

 

وی با انتفاد از برخی دلداگان غربی تصریح کرد: عده ای دلداده به غرب در داخل کشور، آمریکا را بهشت موعود تصور می کنند و راه حل تمام مشکلات کشور را در تعامل با امریکا می دانند؛ این افراد در حال انجام اقداماتی ضد استکبار ستیزی در کشور هستند و باید با آن ها برخورد شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی به تشریح برخی اقدامات آمریکا گرایی دلدادگان غربی پرداخت و تشریح کرد: در شب 13 آبان در تهران، قم و شهرهای دیگر، تمامی بنرها و پوسترهای مرگ بر آمریکا را از سطح شهر، جمع آوری کردند؛ رستوران آمریکایی در تهران افتتاح شد، سفارت انگلیس بازگشایی و شروع به فعالیت کرد، قرص های روان گردان به صورت انبوه وارد کشور شده و در برخی داروخانه ها توزیع می شود.

 

وی با اشاره به  توصیه رهبر معظم انقلاب درباره ممنوعیت مذاکره با آمریکا افزود: برخی در مجلس شورای اسلامی و دولت، سخنان رهبری را به گونه ای که می خواهند تعبیر کرده و با کلمات و واژه ها بازی می کنند؛ این افراد چشم و گوش خود را به روی حقایق بسته اند؛ روشنگری و ایستادگی ملت ایران در برابر چنین افرادی، تنها راه حل جلوگیری از وقوع نتایج ناگوار است.

 

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی درباره اتحاد اصول گرایان اظهار داشت: برای متحد کردن اصوالگرایان برای انتخابات آینده فعالیت های گسترده ای در حال انجام است و به نتایج خوبی رسیده ایم؛ برخی به اصطلاح اصول گرایان، از فعالیت در این امر، خود داری می کنند و به نظر می رسد، در حال تغییر حزب هستند.

 

وی ادامه داد: با وجود عدم همکاری برخی اصولگرایان در ایجاد اتحاد و هماهنگی، در تمام شهرها با تمام توان فعالیت ها ادامه دارد و برای یکنواخت کردن افراد حاضر در مجلس آینده، همه توان خود را به کار می گیریم؛ اگر در مجلس آینده 200 نفر از اصول گرایان حاضر شوند، مجلس یک صدایی خواهیم داشت که رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را فعلیت می بخشد.

 

حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی  حضور خود در انتخابات آینده مجلس را تأیید کرد و افزود: این دوره از انتخابات دوره خاصی است و بنده نیز با توجه به سفارش جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و احساس وظیفه ای که نسبت به انقلاب و کشور دارم، در صحنه خواهم ماند و امیدوارم بتوانم در این زمینه، تکالیف خود را به خوبی انجام دهم./840/پ202/ج1

ارسال نظرات