۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۵
کد خبر: ۳۰۰۵۱۹

روایت جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه از تحریف الگوهای انقلاب و عاشورا توسط برخی مسؤولان کشور

خبرگزاری رسا ـ جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست سیاسی بررسی مسأله نفوذ گفت: استکبار به دنبال دو دسته کردن ملت ایران است و قصد دارد با فریب برخی از مسؤولان در داخل کشور، حاکمیتی دو گانه ایجاد کرده و اقتدار ولایت فقیه را تضعیف کند.
حجت الاسلام حاج صادقي جانشين نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلام روز جمعه در نشست سیاسی بررسی مسأله نفوذ که در شهر مقدس قم برگزار شد، با تأکید بر پایان ناپذیر بودن جنگ باطل علیه حق اظهار داشت: در قرآن کریم بعد از جنگ میان حق و باطل، واژه «کذالک» آمده است، به این معنا که جنگ همچنان ادامه دارد.

 

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: برخی در ظاهر افرادی انقلابی هستند اما در هنگام تقابل حق و باطل، به راحتی رسوا می شوند؛ نباید اجازه تسلط چنین افرادی را بر حکومت و انقلاب بدهیم؛ این افراد، عزت را در تعامل با استکبار دیده اند در حالی که قرآن این افراد را بیچاره خطاب می کند.

 

وی ضعف اعتقادی را ویژگی خوش بینان به تعامل با استکبار دانست و ادامه داد: چگونه است که این دلدادگان به غرب، به وعده های استکبار برای تعامل، اعتماد می کنند اما به وعده های خداوند متعال درباره استقامت و صبر در برابر ظلم دشمن و نصرت خداوند قادر اعتماد نمی کنند.

 

حجت الاسلام حاجی صادقی با تأکید بر ضرورت داشتن حرکت های جهادی افزود: مسلمان واقعی و آزاده باید در برابر زورگویی های دشمن، حرکت های جهادی داشته باشد و بر آن ایستادگی کند؛ چرا که خداوند متعال به افرادی که در برابر استکبار مقاومت می کنند، وعده پیروزی داده است.

 

وی به عدم وابستگی به دشمن و غرب توصیه کرد و اظهار داشت: وابستگی به دشمن، آتشی است که همه داشته ها را می سوزاند؛ ولایت و نصرت خداوند متعال شامل کسانی که به ظلم وابسته هستند، نمی شود؛ آمریکا شیطان بزرگ است و در قرآن کریم به داشتن رفتار دشمنانه با شیطان تأکید شده است نه رابطه دوستانه.

 

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز کرد: دشمن دائما در حال حمله است و وظیفه ما شناسایی اهداف دشمن در این حملات است؛ آمریکا و دشمنان انقلاب اسلامی به این نتیجه رسیده اند که باید ریشه ولایت را در ایران قطع کنند تا بتوانند بر این کشور اسلامی غلبه کنند.

 

وی ولی فقیه را یک نعمت الهی دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب با رهنمودها و هشدارهای مدبرانه و دقیق، فرصت هایی که در دولت ها برای نفوذ دشمنان به انقلاب اسلامی ایجاد شده است را از بین برده اند؛ به واقع می توان گفت، نه تنها ولایت فقیه یک نعمت است، بلکه شخص رهبر معظم انقلاب یک نعمت از سوی خداوند متعال برای این کشور و اسلام است.

 

حجت الاسلام حاجی صادقی به سه اصل اساسی درباره ولایت و امت اشاره کرد و اظهار داشت: دشمنان اسلام به این نتیجه رسیده اند که امت بدون ولایت هیچ خطری ندارد؛ امام بی امت نیز اقتداری ندارد؛ امت متصل به ولایت شکست ندارد و تمام پیروزی های انقلاب، از همین اتصال امت با ولایت حاصل شده است.

 

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هشدار داد: امروز دشمنان اسلام و انقلاب به دنبال قطع کردن اتصال امت و ولایت هستند؛ این که برخی در داخل می گویند، فرماندهی و مدیریت نباید در دست رهبر معظم انقلاب باشد، یعنی می خواهند حاکمیت را دوگانه کنند.

 

سیاست گذاری ویژه ولایت فقیه است

وی از برخی اقدامات و اظهارات نسنجیده عده ای شخصیت های برجسته نظام و مسؤولان عالیرتبه انتقاد کرد و گفت: سیاست گذاری های کلان نظام ویژه ولایت فقیه است.

 

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرماندهی انقلاب را مختص یک نفر دانست و اظهار داشت: تنها یک نفر می تواند فرمانده این انقلاب و کشور باشد؛ هر کس بخواهد در مقابل رهبری قد علم کند در هر مرتبه و جایگاهی که باشد حذف خواهد شد.

 

حجت الاسلام حاجی صادقی بر تقویت پیوند امت با ولایت تأکید کرد و ادامه داد: آمریکا با مذاکرات هسته ای قصد دو تکه کردن ملت ایران را داشت؛ با سیاست هایی نیز اجازه ندادند که بچه های انقلاب، ضعف های برجام را برطرف کنند؛ در پایان، رهبر معظم انقلاب با شرایطی که برای اجرای برجام گذاشتند، تمام نقشه های آمریکا را نقش بر آب کردند.

 

وی با انتقاد از برخی اقدامات خراب‏کارانه در داخل کشور تصریح کرد: سران استکبار همچنان در حال رجز خوانی علیه جمهوری اسلامی ایران هستند، آن وقت در داخل کشور، شبانه بنرهای مرگ بر آمریکا را، آن هم یک شب پیش از روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، جمع آوری می کنند.

 

تحریف الگوهای انقلاب و عاشورا توسط مسؤولان کشور

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره تغییر موضع برخی از شخصیت های برجسته نسبت به گذشته خاطرنشان کرد: برخی از مسؤولان برجسته کشور  نسبت به خاطراتی که در گذشته در کتاب خاطرات خود چاپ کرده اند، بسیار عوض شده اند؛ الگوهای انقلاب و عاشورا را برای مردم تحریف می کنند و انذار عاشورایی امام حسین(ع) را به تعامل سازنده معنا می کنند.

 

وی درباره اظهارات مغرضانه برخی از مسؤولان کشور نسبت به خبرگان آینده نیز هشدار داد.

 

حجت الاسلام حاجی صادقی این اظهارات را خواست خداوند متعال، برای رسوایی بیان کننده آنها دانست و گفت: اشخاصی که چنین جملاتی بیان کرده و موضع هایی این چنینی اتخاذ می کنند، تنها خود و اهداف سوء خود را رسوا می کنند؛ اگر آقای منتظری در زمان امام خمینی(ره) آن حرف ها را نمی زد و فرماندهی انقلاب به دست وی می افتاد، معلوم نبود عاقبت ما در امروز چه بود؛ این خواست خداوند متعال بود که مواضع وی زودتر آشکار شد.

 

وی ادامه داد: عده ای می خواهند خطوط قرمز رهبر معظم انقلاب را عوض کنند و قصد دارند تصمیمات خود را بر ایشان تحمیل کنند.

  

وی درباره سیاست نفوذ آمریکا در ایران اظهار داشت: یکی از ده ها سیاستی که آمریکا برای ضربه زدن به انقلاب و رهبری در پیش گرفته، نفوذ است؛ نفوذ را حضور یافتن نیروهای دشمن در جبهه خودی تعریف کرده اند؛ نفوذ فیزیکی در حاکمیت و نفوذ متافیزیکی در فکر و مکتب اعمال می شود؛ رهبر معظم انقلاب در سال گذشته نسبت به نفوذ فکری، بسیار هشدار دادند و 80 بار از کلمه نفوذ، در بیانات خود استفاده کردند.

 

حجت الاسلام حاجی صادقی درباره سیاست گذاری های آمریکا ابراز کرد: سیاست گذاری های آمریکا برای نفوذ، در شورای ملی امنیت آمریکا و اتاق فکر آمریکا انجام می شود؛ از جمله این سیاست ها، سند راهبردی تغییر اذهان با برنامه ای 20 ساله، از سال 2003 تا 2023 و محور این سیاست، نفوذ در انرژی هسته ای ایران است.

 

وی درباره دیگر سیاست های آمریکا علیه ایران توضیح داد: آمریکا با سند تغییر مسیر، به جهانیان می گوید، هر چقدر هم که در مقابل آمریکا ایستادگی کنید، در آخر باید با آمریکا مذاکره و تعامل کنید؛ استکبار جهانی قصد دارد الگوی منطقه را که جمهوری اسلامی ایران است، تغییر دهد.

 

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: سند تسلیم اراده ها که در سال 2010 از سوی آمریکا برای نفوذ در ایران تنظیم شد، سیاست دیگر استکبار علیه جمهوری اسلامی ایران است؛ آمریکا بر سه گروه برای عملی کردن این سیاست تکیه کرده که شامل مسؤولان، نخبگان و مردم می شود.

 

وی به اعترافات مؤسسه رند آمریکا در سال 2003 اشاره کرد و اظهار داشت: مؤسسه رند آمریکا به این اشتباه که فقط بر دانشگاه های ایران برای نفوذ تکیه کرده اند، اذعان داشته است؛ چرا که یکی از مراکز مهم تربیت نیروی انسانی جمهوری اسلامی ایران، حوزه های علمیه است؛ به همین خاطر امروز در حوزه های علمیه شاهد حضور برخی طلاب سکولار هستیم.

 

حجت الاسلام حاجی صادقی تصریح کرد: یکی از اثرات نفوذ در کشور این است که یک شیعه انگلیسی فریاد می زند، خدا لعنت کند مطهری را که کتاب حماسه حسینی نوشته است؛ چه کسی گفته امام حسین(ع) را سیاسی کنید؛ دشمن تمام تلاش خود را برای نفوذ در اقشار مردم می کند و باید بسیار مراقب باشیم.

 

وی با تأکید بر ضرورت برطرف شدن اختلافات میان اصولگرایان افزود: شکست اصولگرایان در انتخابات گذشته، به خاطر اختلافات میان آن ها بود؛ اصلاحات آرزوی رسیدن به قدرت داشتند و به آن رسیدند؛ رهبر معظم انقلاب با شرط گذاشتن برای برجام اجازه اشتباه کردن را از آن ها گرفتند و از ایجاد دو دستگی در ملت جلوگیری کردند./840/پ201/ج1

 

ارسال نظرات