۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۷
کد خبر: ۳۰۰۵۲۰

انتقاد شدید خطیبان جمعه بیروت از عملکرد دولت لبنان

خبرگزاری رسا ـ خطیبان جمعه بیروت از دولت و گروه‎های سیاسی به عنوان عامل بحران‎های کنونی یاد کردند.
شيخ عبدالامير قبلان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله شیخ عبدالامیر قبلان نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان در خطبه های نماز جمعه امروز بیروت بر لزوم یکپارچگی همگانی جهت خدمت به کشور تأکید کرد و گفت: لبنان با رعایت اخلاق اسلامی از سوی همگان می تواند به نماد عدالت و انصاف و مساوات مبدل شود.

 

وی افزود: در این راستا باید به صورت شبانه روزی از امنیت و ثبات کشور حمایت کنیم تا کشور از آن همه مردم باشد و از شرارت به دور بماند.

 

آیت الله قبلان تصریح کرد: حمایت از ارتش سبب جلوگیری از نفوذ دشمنان و دور ماندن کشور از توطئه های بیگانگان خواهد شد. لبنان متحد و یکپارچه ضمانتی برای حفظ حاکمیت و امنیت و ثبات کشور به شمار می آید.

 

احمد قبلان: سیاستمداران در حال گسترش فساد هستند

 

حجت الاسلام احمد قبلان در خطبه های نماز جمعه منطقه برج البراجنه بیروت از عملکرد سیاستمداران این کشور به شدت انتقاد کرد و گفت: این سیاستمداران در حال گسترش فساد و بحران در کشور هستند و لبنان را به سوی ویرانی کامل سوق می دهند.

 

وی ادامه داد: همگان باید وارد عمل شده تا موسسه های کشور باقی مانده و امنیت از بین نرود چرا که هیچ برنامه ای برای پایان بحران وجود ندارد و تنها وعده های بی پایه و اساس داده می شود.

 

این روحانی لبنانی بر لزوم فعالیت پارلمان تأکید کرد و اظهار داشت: با وجود اینکه عملکرد پارلمان کاملا مطلوب نبوده است، اما باید به فعالیت خود ادامه دهد./980/ب901/د

ارسال نظرات