۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۶
کد خبر: ۳۰۰۵۲۶
استاد حوزه و دانشگاه:

آمریکا با برجام به دنبال نفوذ فرهنگی و سیاسی است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه با بیان این‌که آمریکا با برجام به دنبال نفوذ فرهنگی و سیاسی است، گفت: همه مسؤولان باید به فکر خدمت‌گزاری به مردم باشند و برجام را به عنوان یک قرارداد بین المللی امضا شده بدانند که مجلس شورای اسلامی نیز آن را تأیید کرده است.
حجت الاسلام سيد مهدي نبوي

حجت الاسلام سید مهدی نبوی، استاد حوزه و دانشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که نظرات مخالف و موافق متعددی در رابطه با برجام وجود دارد، گفت: نامه رهبر معظم انقلاب به رییس جمهور، فصل الخطاب موضوع برجام است.

 

وی افزود: نامه رهبری سندی بسیار مهم است که ایشان فرمود در موضوع برجام باید پذیرفت که ستاده و داده هایی وجود دارد.

 

حجت الاسلام نبوی با تأکید بر این که منتقدین برجام نباید به نقدهای خود نسبت به مذاکرات ادامه دهند، گفت: همه مسؤولان باید به فکر خدمت‌گزاری به مردم باشند و برجام را به عنوان یک قرارداد بین المللی امضا شده بدانند که مجلس شورای اسلامی نیز آن را تأیید کرده است.

 

این استاد حوزه و دانشگاه با سفارش بر تمرکز به دوران پسابرجام، گفت: همدلی و همزبانی مسؤولان در پسابرجام موجب آبادانی بیش از پیش کشور می شود.

 

وی با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب با صراحت مطالب مهمی را در نامه خود به رییس جمهور اعلام کرد، یادآور شد: رهبری لغو تمام تحریم ها را گوشزد کرد، چرا که آمریکا با ملت و نظام ایران دشمنی دیرینه ای دارد و این کشور هیچگاه عمل خیرخواهانه ای انجام نمی دهد و صرفا به فکر منافع خود است.

 

به گفته وی، آمریکا با برجام به دنبال نفوذ فرهنگی و سیاسی است که آثار آن ورود کالاها و گردشگران آمریکایی به کشور است.

 

حجت الاسلام نبوی با تأکید بر این که مذاکرات باید صرفا به موضوع هسته ای ختم شود، گفت: مجلس شورای اسلامی نیز باید بر اجرا و پیشرفت برجام نظارت داشته باشد تا بتوان نقاط قوت آن را تقویت و به پیشرفت کشور کمک کرد.

 

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که مسؤولان باید در اجرای برجام فرامین رهبری را مدنظر قرار دهند، تأکید کرد: آمریکا یک دشمن دیرینه و قسم خورده ایران است و تمام تلاش خود را برای ایجاد تغییر در ایران می کند./1307/302/ب2

ارسال نظرات