۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۳۰۰۵۹۱
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین:

رفتارهای هوشیارانه مردم همواره نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کرده است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین با بیان اینکه استکبار جهانی همواره به دنبال انتقام‌گیری از انقلاب ایران است، گفت: رفتارهای هوشیارانه مردم ایران همواره نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کرده است.
حجت الاسلام علي معبودي حجت الاسلام علي معبودي

حجت‌الاسلام علی معبودی مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به توطئه‌هایی که دشمن همواره علیه نظام اسلامی داشته است، گفت: آمریکا همواره به دنبال نابودی انقلاب ایران بوده است.

 

وی با تاکید بر تلاش‌های دشمن برای نفوذ در ارکان نظام اظهار کرد: به وضوح می‌بینیم که آمریکا پس از هر انقلابی یا عوامل خود را بر سر کار می‌آورد و یا با حرکات استکباری خود درصدد براندازی انقلاب‌های آزادی‌خواه برمی‌آید.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین با تاکید بر اینکه رفتار هوشیارانه مردم ایران همواره نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کرده است، عنوان کرد: استکبار جهانی همواره به دنبال انتقام‌گیری از انقلاب ایران است و نقشه‌های زیادی را نیز در این راستا طراحی کرده است که به لطف خداوند در تمامی مراحل ناکام بوده‌اند.  

 

آمریکا هرگز دست از کینه‌توزی خود برنخواهد داشت

حجت‌الاسلام معبودی با اشاره به کلام امام خمینی(ره) که فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، ابراز کرد: انقلاب و ملت ایران ابهت و هیمنه آمریکا را شکست و به جهان اسلام و مظلومان دنیا فهماند متوجه که با تکیه بر نیروی ایمان و وحدت می‌توان در مقابل نظام استکباری ایستاد و در مسیر دستیابی به حکومت عدل الهی حرکت کرد.

 

وی با اشاره به تداوم روحیه استکبارستیزی در جامعه خاطرنشان کرد: باید بدانیم که ایران اسلامی تمام معادلات دشمن را بر هم زده است و آمریکا هرگز با آرمان‌های ما کنار نخواهد آمد تا زمانی که انقلاب را از مسیر اصلی خود دور کند.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین در ادامه تاکید کرد: اینکه عده‌ای تصور می‌کنند با دست برداشتن از برخی اصول دشمن نیز کوتاه خواهد آمد خیال خامی است؛ چراکه آمریکا همیشه دشمن درجه یک ایران است و برای نابودی و استحاله نظام اسلامی کشور تلاش می‌کند.

 

حجت‌الاسلام معبودی در پایان با بیان اینکه آمریکا هرگز دست از کینه‌توزی خود برنخواهد داشت، گفت: بنابراین تنها راه موفقیت و سربلندی ایران اسلامی پیروی از مواضع انقلاب و تبعیت ولایت است./955/302/ب3

ارسال نظرات