۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۳۰۰۶۰۱
وزیر خارجه مصر:

کمک چندانی در مبارزه با تروریسم به مصر نشده است

خبرگزاری رسا ـ وزیر خارجه مصر در نشست خبری مشترک با همتای مجارستانی‌اش گفت کشورهایی که شهروندان خود را از مصر خارج می‌کنند در زمینه مبارزه با تروریسم به این کشور کمک چندانی نکرده‌اند.
سامح شکري وزير خارجه مصر

 

به گزارش خبرگزاری رسا، سامح شکری وزیر خارجه مصر در نشست خبری مشترک با پیتر سیارتو وزیر خارجه مجارستان که به مصر سفر کرده گفت که کشورش هیچ کدام از فرضیه‌های موجود درباره سقوط هواپیمای مسافربری روسیه در صحرای سینا را تأیید نمی‌کند.

 

 شکری گفت: مصر بیش از یک سال است که با تروریسم در جنگ است و کشورهایی که در حال حاضر تلاش می‌کنند شهروندان خود را از مصر خارج کنند هیچ کمکی در زمینه مبارزه با تروریسم به مصر نکرده‌اند.

 

وی با اشاره تلویحی به انگلستان خاطر نشان کرد: کشوری که جلودار دیگر کشورها شهروندان خود را از مصر خارج می‌کند در مبارزه مصر با تروریسم کمکی به این کشور نکرده و همه طرف‌هایی که نگران سلامت شهروندان خود در این کشور هستند باید حجم تروریسمی که مصر با آن دست و پنجه نرم می‌کند را درک کنند.

 

ااز سوی دیگر نخست وزیر مصر نیز ضمن تأکید بر لزوم بردباری تا زمان انتشار گزارش نهایی حادثه سقوط هواپیمای مسافربری گفت تا کنون هیچ فرضیه‌ای در این باره اثبات نشده است./981/ب102/د

ارسال نظرات