۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴
کد خبر: ۳۰۰۶۰۶
امام جمعه محمودآباد:

اذعان به تغییر سیاست‌های آمریکا در برابر ایران ساده لوحانه است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه محمودآباد با بیان این که نگاه ملت ایران به آمریکایی ها هیچ گاه تغییر نخواهد کرد، گفت: آمریکایی ها دشمن حقیقی ملت ایران هستند و در سه دهه اخیر از هر ابزاری برای نابودی انقلاب و نظام اسلامی استفاده کردند.
امام جمعه محمودآباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در محمود آباد، حجت‌الاسلام سید داود موسوی، امام جمعه محمود آباد صبح امروز در دیدار جمعی از دانش آموزان و دانشجویان این شهرستان با تجلیل از حضور گسترده در مراسم 13 آبان امسال گفت: حضور بی‌نظیر دانش‌آموزان و آحاد مردم جوابی قاطع برای آن‌هایی بود که می‌گفتند پس از اجرای برجام شعار مرگ بر آمریکا باید حذف شود.

 

وی افزود: شعار مرگ بر آمریکا بنا به فرمایش امام و رهبری و بر اساس سیاست‌های خصمانه و استکباری آمریکا همیشگی است و به امید آن روز هستیم که دیگر آمریکایی وجود نداشته باشد و وعده الهی محقق شود.

 

امام جمعه محمودآباد خاطرنشان کرد: ساده‌ لوحانه است که بگوییم آمریکا تغییر کرده است در حالی که هرجا ظلم و ستم و تروریسم وجود دارد آمریکا است و این یعنی آمریکا همچنان استکبار جهانی است.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان این که نگاه ملت ایران به آمریکایی ها هیچ گاه تغییر نخواهد کرد، بیان داشت: آمریکایی ها دشمن حقیقی ملت ایران هستند و در سه دهه اخیر از هر ابزاری برای نابودی انقلاب و نظام اسلامی استفاده کردند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مسؤولان در سیاست های خود، رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی مدنظر قرار دهند، تصریح کرد: آمریکا تنها به دنبال منافع خود در منطقه است و در این مسیر از هر ابزاری استفاده می کند.

 

امام جمعه محمود با تأکید براین که ملت ایران هر دست دوستی که از سوی آمریکا به سوی کشورمان دراز شود را قطع خواهد کرد، بیان داشت: دولتمردان آمریکایی منفورترین دولت ها در نزد ملت های جهان به شمار می روند.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان این که استکبار ستیزی در وجود ملت ایران است، گفت: این گفتمان با برجام و مذاکره کمرنگ نمی شود بلکه هر روز که می گذرد مستحکم تر می شود.

 

وی با اشاره به توطئه های استکبار جهانی از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، افزود: آمریکا و هم پیمانانش در جهت ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی از هر کوششی فروگذار نکردند و این عزم راسخ و اراده های ملت قهرمان ایران بود که بعنوان یک نیروی بازدارنده، هیمنه آمریکا را با حضور آگاهانه خود در صحنه شکستند و به دشمنان فهماندن که انقلاب اسلامی همچون سال های دوران مبارزات و پیروزی شکوه مند خود از محبوبیت بالا برخوردار است.

 

وی در ادامه سخنان خود به سخنان مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار وزیر امور خارجه، سفیران و مسؤولان دفاتر نمایندگی‌های ایران در خارج از کشور اشاره کرد و گفت: فرمایش رهبر معظم انقلاب درباره اصول و راهکار سیاست خارجی ایران برگرفته از قانون اساسی یکی از مهم‌ترین توصیه‌های معظم‌له به دستگاه دیپلماسی بود که با آمدن و رفتن دولت‌ها نباید این اصول و سیاست ها دستخوش تغییر شود بلکه فقط در تاکتیک‌ها و راهبردهای اجرایی دخیل و تأثیرگذار هستند.

 

حجت الاسلام موسوی در ادامه سخنان خود با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران تنها صدایی است که از اعماق وجود مردم بیرون آمد، افزود: انقلاب اسلامی ایران به عنوان الگویی برای همه آزادی‌خواهان دنیا است و پایه‌گذار آن، شخصیت بزرگ جهان اسلام امام راحل بود که دنیای اسلام به آن بزرگوار می‌بالد.

 

امام جمعه محمود آباد با بیان این که ابهت و اقتدار انقلاب اسلامی ایران ابهت آمریکا را در دنیا از بین برده است، خاطرنشان کرد: امروز جایگاه قدرت‌های زورگوی دنیا در مجامع جهانی روز به روز کمرنگ‌تر می‌شود.

 

وی با اشاره به این که ملت بزرگ ایران با ایستادگی و مقاومت خود، ابهت شیطان بزرگ یعنی آمریکای جهانخوار را درهم کوبید، بیان داشت: این ملت همیشه در صحنه به همه جهانیان نشان داده است که قدرت الهی و اراده معنوی مردم خداجوی از همه قدرت های مادی بالاتر خواهد بود./950/203/ب3

ارسال نظرات