۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۳۰۰۶۳۹

هشدار یکی از روحانیان بحرین نسبت به تکرار مذاکرات ساختگی

خبرگزاری رسا ـ مسؤول بخش آزادی‌های دینی بحرین نسبت به نقض آشکار حقوق بشر در این کشور هشدار داد.
شيخ ميثم سلمان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام میثم سلمان مسؤول بخش آزادی‌های دینی دیده بان حقوق بشر بحرین تاکید کرد که گفت‌و‌گو در بحرین، بدون حضور تمامی رهبران سیاسی بازداشت شده و گروه‌های خواستار دموکراسی به سرانجام نخواهد رسید.

 

شیخ سلمان افزود: موفقیت این گفت‌و‌گوها در گرو همکاری سازمان ملل با هدف دستیابی به راه حل‌های اساسی و مورد پذیرش اکثریت مردم امکان پذیر خواهد بود.

 

این روحانی بحرینی با متهم ساختن حکومت به تکرار مذاکرات ساختگی و توصیف این عمل به رفتاری غیر صحیح افزود: هدف از این رفتارها، بهره برداری رسانه‌ای، دستیابی به وقت بیشتر و خاموش ساختن مطالبه‌های بین المللی برای پذیرش مذاکرات است.

 

وی با اشاره به نقش جامعه جهانی در وارد ساختن فشار بر نظام آل خلیفه در توقف ظلم و تعدی‌ها، نسبت به آسیب دیدن بستر اقتصادی، سیاسی و اجتماعی در صورت عدم پایبندی حاکمان بحرینی به مذاکرات واقعی هشدار داد.

 

مسؤول بخش آزادی‌های دینی دیده بان حقوق بشر بحرین، تمسک به سیاست سرکوب و نقض حقوق را انتخابی شکست خورده توصیف و با دعوت از نظام به عدم وقت کشی تصریح کرد که ملت بحرین از خواسته‌های قانونی خود در تقویت دموکراسی و به رسمیت شناخته شدن حق شهروندی ذره‌ای دست نخواهد کشید./981/ب902/د

ارسال نظرات