۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۹
کد خبر: ۳۰۰۷۱۲
در جلسه ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر؛

از نرم افزار «ثبت مشخصات و اطلاعات جامع طلاب شاهد و ایثارگر» رونمایی شد

خبرگزاری رسا ـ در چهاردهمین جلسه ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر حوزه‌های علمیه از نرم افزار ثبت مشخصات و اطلاعات جامع طلاب شاهد و ایثارگر رونمایی شد.
حجت‌الاسلام سيد حسن موذني نرم افزار

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید حسن موذنی، رییس ستاد برنامه ریزی طرح شاهد از برگزاری چهاردهمین جلسه ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر حوزه‌های علمیه با حضور حجت الاسلام و المسلمین ملکدار، معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه قم، فقیه، مدیرکل آموزش بنیاد و اعضای این ستاد در دفتر معاونت فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد.

 

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: این جلسه به منظور شناسایی و معرفی طلاب و اساتید شاهد و ایثارگر و چهره های موفق علمی و برنامه ریزی برای اجرای امور فوق برنامه و همچنین بالا بردن روحیه نشاط و شادابی طلاب و دانش آموختگان حوزه برگزار شد.

 

حجت الاسلام موذنی در ادامه افزود: با توجه به پیشنهادهای اعضا در سیزدهمین جلسه ستاد اجرایی شاهد و ایثارگر حوزه علمیه که 4 مهرماه سال جاری برگزار شد، پیش نویس دستورالعمل تشکیل ستاد اجرایی شاهد و ایثارگر حوزه های علمیه در استان ها در جلسه جاری مطرح و به تصویب اعضا رسید و مقرر شد دستورالعمل یاد شده برای اجرا به حوزه های علمیه و بنیاد استان ها ابلاغ شود.

 

لازم به ذکر است در پایان این نشست، نرم افزار مربوط به ثبت مشخصات و اطلاعات جامع طلاب شاهد و ایثارگر رونمایی شد./1330/د102/ف2

 

منبع: خبرگزاری دفاع مقدس

ارسال نظرات