۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۳۰۰۹۱۸
وزیر صنعت لبنان:

دست دوستی با دشمن سبب ذلت و خواری یک ملت می‎شود

خبرگزاری رسا ـ یکی از مقامات مسؤول در لبنان تاکید کرد کسانی که به کمک دشمن برای پیشرفت و حل مشکلات لبنان امید دارند در توهم و گمراهی به سر می‎برند.
حسين الحاج حسن وزير صنعت لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حسین الحاج حسن، وزیر صنعت و کشاورزی لبنان در مراسمی با عنوان روز شهید، به تشریح افکار منحرفان داخلی لبنان پرداخت و گفت: کسانی که گمان می کنند در صورت تعامل با دشمن، کشور پیشرفت می کنند در توهم به سر می برند. دست دوستی با دشمن تنها ذلت و خواری را برای یک ملت آزاده به دنبال دارد.


وی افزود: کسانی که سعی می کنند راه را برای نفوذ دشمن به کشور هموار کنند باید بدانند که دشمن با این کار تنها امتیازات بیشتری را برای سیطره به لبنان پیدا می کند تا بتواند منافع استعماری خود را راحت تر تامین کند.


این مقام مسؤول در لبنان به بررسی رویکرد سیاسی کشورهای منطقه پرداخت و اظهار داشت: در بین کشورهای منطقه تنها جمهوری اسلامی ایران است که در مسیر مقاومت گام برمی دارد و با تکیه بر این اصل، دستاوردهای ارزشمندی در زمینه اقتصادی و علمی به دست آورده است.


الحاج حسن تصریح کرد: پدیده تکفیری یک پروژه آمریکایی ـ صهیونیستی است که با ابزار عربی اسلامی وارد میدان شد و برای رسیدن به اهداف شوم خود در عمق کشورهای اسلامی، خود را منتسب به دین اسلام معرفی کرده است. آنچه بر همگان روشن است عناصر تکفیری نه تنها بویی از اسلام نبرده اند، بلکه با اقدامات ضد بشری خود خوی وحشی گری خود را به نمایش گذاشته اند.


وی به حمایت‌های بی دریغ آمریکا و اسرائیل و کشورهای مرتجع عربی از تروریست‌های تکفیری اشاره و خاطر نشان کرد: اگر این حمایت‌ها از سوی صاحبان سرمایه و استعماگران منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای از تکفیری‌ها انجام نمی شد، به طور قطع این گروه‌ها نمی توانستند تا این میزان در عمق برخی کشورهای منطقه نفوذ کنند و به جنایت‌های خود ادامه دهند.


وزیر صنعت لبنان در پایان گفت: ارمغان حمایت همه جانبه آمریکا از تکفیری‌ها نابودی و ویرانی کشورهای اسلامی است و تمام این اقدامات یک هدف اصلی را دنبال می کند و آن افزایش سیطره رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه است./1321/ب902/د

ارسال نظرات