۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۳۰۰۹۳۰
نماینده پارلمان لبنان:

رهایی از یوق استعمار عربستان شرط پیشرفت لبنان است

خبرگزاری رسا ـ نماینده پارلمان لبنان مبارزه با تروریست‌های موجود در سوریه را مصداق مبارزه با ظلمی دانست که امام حسین(ع) آن را نهادینه کرد.
نواف الموسوي، نماينده پارلمان لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، نواف الموسوی، نماینده پارلمان لبنان و عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در این پارلمان، در مراسم یادبود یکی از شهدای مقاومت، مبارزه با تکفیری‎های موجود در سوریه را استمرار راه امام حسین‌(ع) در مبارزه با طاغوتیان زمان خواند و گفت: مقاومت در سوریه با طایفه یا قومیت خاص و یا پیروان مذهب خاصی مقابله نمی کند، بلکه با آمریکا، اسرائیل و عربستان سعودی در حال مبارزه است.


وی افزود: واضح است که تمام تلاش آمریکا و همپیمانانش در منطقه ش
کست محور مقاومت در منطقه است و برای رسیدن به این هدف شوم حاضر هستند مردم یک کشور را به راحتی قربانی خواسته‌های استعماری خود کنند.


این مقام مسؤول در لبنان تصریح کرد: پیروزی همواره از آن حق طلبان است و حق نیز با مردم سوریه است و این کشور به زودی در برابر دشمنی‌های دشمنان غربی و سعودی به پیروزی خواهد رسید.


نماینده پارلمان لبنان تاکید کرد: تنها راه برگرداندن لبنان به مسیر پیشرفت و کارآمدی، رها شدن از یوق استعمار عربستان سعودی است. ما امیدواریم نتیجه کار جهادی در سوریه رهایی از سیطره عربستان در کشورمان باشد.


الموسوی در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات داخلی کشور پرداخت و گفت: نظام قانونی کشور با مشکل روبرو شده و بدون راه اندازی مجدد موسسات دولتی و مجلس پارلمانی این مشکل و بحران‌های دیگر به قوت خود باقی خواهند ماند.


وی در پایان جانبداری خود را از شبکه المیادین این کشور اعلام و خاطر نشان کرد: این شبکه به عنوان بلندگوی افشاگر حقیقت در کشور و منطقه بوده و تلاش برای ساکت کردن این شبکه در راستای اشاعه سلطه گری ظالمانه عربستان در منطقه است./1321/ب902/د

ارسال نظرات