۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۳۰۱۱۸۳
نماینده پارلمان لبنان:

رییس جمهور باید انتقادپذیر باشد

خبرگزاری رسا ـ نماینده پارلمان لبنان تاکید کرد که بحران عمیق سیاسی امنیت و اقتصاد کشور را با چالش روبرو کرده است.
محمد رعد


به گزارش خبرگزاری رسا، محمد رعد، رییس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان در مراسم یادبود یکی از شهدای حزب الله، از عجز دولت در حل بحران‌های کشور انتقاد کرد و گفت: حکومتی که نمی تواند مشکلی ساده مانند انباشت زباله را حل کند، چگونه می تواند برای دفع تهدید‌های دشمنان کشور تدابیر لازم را بیندیشد؟


وی افزود: دشمن تا پشت مرزهای ما آمده است و هنوز کشور از یک ساختار سیاسی مناسب برخوردار نیست. بحران عمیق سیاسی در کشور، اقتصاد و امنیت شهروندان لبنانی را با چالش جدی روبرو می کند.


نماینده پارلمان لبنان تصریح کرد: بحران وجود خلأهای قانونی در لبنان در بسیاری از مسائل سرنوشت ساز کشور مشکل ایجاد کرده است. لبنان در اتخاذ رویکرد خود در قبال مساله سوریه، محور مقاومت و مقابله با دشمن صهیونیستی نیاز به یک موضع گیری صریح و مقتدرانه دارد که این موضع گیری نیاز به یک بسترسازی قانونی در داخل کشور دارد.


رعد در پایان به ویژگی‌های رییس جمهور لبنان اشاره کرد و گفت: رییس جمهوری که انتخاب می شود باید بر اساس حفظ منافع ملی و مشارکت طرف‌های سیاسی رفتار کند. وی باید انتقادپذیر باشد و با رویکری باز به حل مسایل داخلی بپردازد./1321/ب903/د

ارسال نظرات