۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۳۰۱۲۰۹

نفوذ لابی صهیونیستی در کلیدی‎ترین پست‎های دولت

خبرگزاری رسا ـ امنیت شبکه و سیستم‎های امنیت سایبری دولت انگلستان در حالی به سفیر سابق این کشور در رژیم صهیونیستی سپرده می شود که وی بارها خود را صهیونیستی وقادار و فعال معرفی کرده است.
سفير سابق انگلستان در اسرائيل

 

به گزارش خبرگزاری رسا، نقش لابی صهیونیستی و ارتباط آن با رژیم صهیونیستی در اداره امور کشورهای غربی موضوعی است که از سوی بسیاری از کارشناسان مطرح دنیا مورد بحث قرار گرفته است.

 

در حالی که مردم کشورهای اروپایی به ویژه انگلستان نسبت به نظارت بیش از اندازه و دخالت دولت و سازمان های امنیتی در زندگی شخصی خود معترض هستند، انتشار اخباری مبنی بر مدیریت فردی به نام مثیو گولد بر امنیت سیستم های اینترنتی انگلستان، برای تعدادی از کارشناسان موجب تردیدها و نگرانی هایی شده است.

 

به گفته سایت ردرس (redressonline.com)، در گزارش پارلمان انگلستان در تاریخ چهارم نوامبر آمده است: از انتصاب آقای مثیو گولد، سفیر سابق انگلستان در اسرائیل استقبال می کنیم و می دانیم که وی نقش مهمی در جایگاه بسیار مهم و کلیدی امنیت سایبری کابینه انگلستان خواهد داشت.

 

به گفته این سایت، باید توجه داشت که گولد، اولین سفیر یهودی انگلستان در اسرائیل بوده و بارها خود را صهیونیستی وفادار و فعال معرفی کرده است. همچنین باید در نظر داشت که این سفیر صهیونیست، در دوره حضور در تل آویو نقش موثری در تاسیس موسسه سایبری تِک هاب (Tech Hub) داشته است.

 

بعد از افشای جاسوسی سفارت آمریکا در آلمان از مقامات این کشور و سایر کشورهای اروپایی، و شکایت دولت آلمان از اقدامات آمریکا، سپردن تعمدی پستی مهم در کابینه انگلستان به فردی صهیونیست، نشان دهنده عمق نفوذ لابی صهیونیست در دولت انگلستان است./847/ب902/د

ارسال نظرات