۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۷
کد خبر: ۳۰۱۲۲۴

تقدیر یکی از علمای لبنان از نیروهای امنیتی به دلیل کشف شبکه جاسوسی

خبرگزاری رسا ـ یکی از روحانیان لبنانی از نیروهای امنیتی لبنان به دلیل هوشیاری و تحت نظر داشتن تحرکات دشمن در کشور قدردانی کرد.
حجت الاسلام علي ياسين، رييس مجمع علماي صور لبنان


 به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ علی یاسین، رییس جمعیت علمای صور لبنان با صدور بیانیه‌ای دستاوردهای ارزنده دستگاه اطلاعاتی و امنیتی را در جنوب کشور تبریک گفت و بیان کرد: کشف شبکه جاسوسی صهیونیستی در لبنان موجب استقرار بیشتر امنیت در لبنان می شود.


در این بیانیه آمده است: از عباس ابراهیم، مدیرکل امنیت عمومی لبنان قدردانی می کنیم و از عناصر امنیتی کشور هوشیاری در برابر تحرکات دشمن را خواستاریم. لبنان تا زمانی که نیروهایی بیدار در عرصه شناسایی دشمن و تحرکات آن در کشور در بردارد، امن باقی می ماند.


این روحانی لبنانی گفت: امنیت لبنان بستر را برای تحقق خواسته‌های مردم و راه اندازی مجدد مجلس پارلمانی مهیا می کند. حفظ منافع ملی و مقدم داشتن مصالح مردمی در گرو برقراری امنیت و وجود ساختار نظامی مقتدر در کشور است.


رییس جمعیت علمای صور لبنان نسبت به اهمال کاری برخی نمایندگان پارلمان انتقاد کرد و گفت: برخی نمایندگان تنها به دنبال افزایش حقوق و مزایای خود هستند و مشکلات مردم را به کلی از یاد برده اند. این افراد که به عنوان نمایندگان مردم شمرده می شوند باید پیش از هر اقدامی برای خود، مشکلات معیشتی مردم را حل و فصل کنند.


حجت الاسلام یاسین در بخش دیگری از بیانیه خود به انتفاضه فلسطین اشاره و خاطر نشان کرد: جوانان مقاوم فلسطین با تمام توان و با امکانات اندکی که در اختیار دارند خط مقاومت را در سرزمین‌های اشغالی فلسطین حفظ کرده اند. تمام گروه‌های فلسطینی باید در مسیر مقاومت گام بردارند و وظیفه اصلی کشورهای عربی و اسلامی در این شرایط حمایت همه جانبه از ملت مظلوم فلسطین است./1321/ب902/د

ارسال نظرات