۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۸
کد خبر: ۳۰۱۲۳۷
سخنگوی جنبش حق بحرین:

مواضع انقلابی شیخ مقداد تغییری نکرده است

خبرگزاری رسا ـ سخنگوی جنبش حق با اشاره به پایداری و استقامت شیخ مقداد از روحانیان بحرینی تاکید کرد که مواضع انقلابی وی ذره‌ای تغییر نکرده است.
شيخ عبدالجليل مقداد

 

به گزارش خبرگزاری رسا، عبدالغنی خنجر سخنگوی جنبش حق بحرین در تماس با حجت الاسلام عبدالجلیل مقداد که به صورت موقت از زندان آل خلیفه آزاد شده است، از روحیه پایداری و مقاومت بالای این روحانی شیعه و ثابت قدمی در مواضع سابق وی خبر داد.

 

خنجر افزود: در تماسی که امروز با شیخ مقداد گرفتم او را با قلبی آکنده از ایمان و امیدوار به رحمت خدا یافتم و انشاء الله آزادی وی نزدیک است.

 

خنجر با بیان آنکه شیخ مقداد یکی از بارزترین رهبران انقلاب است که از سوی دستگاه قضایی به حبس ابد محکوم شده است، خاطر نشان کرد: حکم حبس ابد شیخ مقداد پس از بازداشت وی در میدان لؤلؤ بحرین و تحت شکنجه قرار دادن این عالم بحرینی صادر شده است.

 

فعال سیاسی بحرین ادامه داد: شیخ مقداد از رهبران انقلاب 14 فوریه و از شخصیت‌های اساسی در تشکیل «ائتلاف برای جمهوری» است که بسیاری از جریان‌های سیاسی نظیر جریان الوفاء الاسلامی، جنبش حق، جنبش آزادگان بحرین و ... را با خود در این ائتلاف همراه ساخت.

 

گفتنی است حجت الاسلام عبدالجلیل مقداد در سال 2011 از سوی حکومت بازاداشت و پس از تحمل شکنجه‌های فراوان به حبس ابد محکوم شد.

 

این روحانی بحرینی پس از اعتراض‌های فراوان از سوی گروه‌های مخالف حکومت، به طور موقت و برای حضور در مراسم تشییع جنازه برادر خود آزاد شد./981/ب902/د

ارسال نظرات