۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۱
کد خبر: ۳۰۱۲۸۳
نمایشگاه مطبوعات؛

مشاور پارلمانی مجمع تشخیص مصلحت نظام: رییس جمهور سعه صدر بیشتری داشته باشد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام عسگری گفت: آقای روحانی جز در یکی دو مورد، همواره سعی کرده است از نقد دلسوزانه منتقدان استقبال و از آن استفاده کند و بنده نیز چندین بار از جمله در موضوعی که دکتر روحانی به برخی‌ها بی سواد خطاب کرد، به صورت صریح به ایشان گفتم «شما شخصیتی وزین، متین و منطقی هستید و باید سعی کنید قدر سعه صدر خود را در مواجهه با با منتقدان افزایش دهید».
حجت الاسلام تيمور عسگري حجت الاسلام تيمور عسگري حجت الاسلام تيمور عسگري حجت الاسلام تيمور عسگري حجت الاسلام تيمور عسگري

حجت‌الاسلام تیمور علی عسگری، مشاور پارلمانی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در غرفه خبرگزاری رسا، در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها ضمن تجلیل از سوابق انقلابی و شخصیتی حجت الاسلام والمسلمین روحانی وی را مورد اعتماد نظام و رهبری خواند.

 

وی در پاسخ به سوالی عملکرد دولت تدبیر وامید بعد از گذشت 2 سال را در عرصه سیاست خارجی مطلوب ارزیابی کرد و گفت: آقای دکتر روحانی با انتخاب تیمی کارکشته و مورد اعتماد توانست همان‌گونه که وعده داده بود، مذاکرات هسته‌ای را به سرانجام برساند و رهبر معظم انقلاب نیز از زحمات صورت گرفته تشکر کردند و در عین حال نکاتی را برای جلوگیری از مکر و حیله دشمنان تبیین فرمودند.

 

معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی عملکرد دولت یازدهم در بخش اقتصاد و به ویژه کنترل تورم را دارای موفقیت نسبی ارزیابی کرد و گفت: با وجود این موفقیت به دست آمده، به دلایل مختلف، هنوز ما دچار رکود هستیم.

 

حجت‌الاسلام عسگری افزود: نامه چهار وزیر به دکتر روحانی و طرح‌های جدید دولت برای حمایت از بخش‌های تولیدی داخل، در همین راستا صورت گرفته است.

 

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر این‌که آقای روحانی با شعار نقد پذیری و احترام به منتقد سر کار آمد، اما در برهه‌های مختلف شاهد نوازش منتقدان از سوی ایشان با عبارات مختلف بودیم، اظهار داشت: آقای روحانی جز در یکی دو مورد، همواره سعی کرده است از نقد دلسوزانه منتقدان استقبال و از آن استفاده کند و بنده نیز چندین بار از جمله در موضوعی که دکتر روحانی به برخی‌ها بی سواد خطاب کرد، به صورت صریح به ایشان گفتم «شما شخصیتی وزین، متین و منطقی هستید و باید سعی کنید قدر سعه صدر خود را در مواجهه با منتقدان افزایش دهید».

 

حجت‌الاسلام عسگری اضافه کرد: یکی از نکات دیگری که بنده به آقای دکتر روحانی یادآور شدم، لزوم تقویت ارتباط دولت یازدهم با روحانیت، حوزه‌های علمیه و مراجع بود و ایشان نیز این مسأله را پذیرفته و برای حوزه مشاورت رییس جمهور در امور روحانیت آقایان طباطبایی و کازرونی مد نظر بودند که بنا به دلایل مختلف، این اتفاق محقق نشد و آقای حجت‌الاسلام والمسلمین حسن نمازی عهده‌دار این مسؤولیت شد./997/پ200/ج1

ارسال نظرات