۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۳۰۱۴۴۲

شهر «سنت لوئیس» آمریکا به کمپین مقابله با اسلام‌هراسی پیوست

خبرگزاری رسا ـ شهر «سنت لوئیس» آمریکا به کمپین سراسری مقابله با تصورات نادرست علیه اسلام و مسلمانان پیوست.
تابلو

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شهر «سنت لوئیس» در ایالت «میزوری» آمریکا به کمپین سراسری مقابله با تصورات نادرست علیه اسلام و مسلمانان پیوست.


این کمپین از سوی انجمن اسلامی شمال آمریکا (ICNA) و شورای روابط اسلامی ـ آمریکایی (CAIR) در بسیاری از شهرهای سراسر آمریکا در حال برگزاری است.

 

شورای روابط اسلامی ـ آمریکایی، شعبه سنت لوئیس، اعلام کرد که به این کمپین تبلیغاتی که از سوی مرکز اسلامی «رولا»ی میزوری و انجمن اسلامی شمال آمریکا در حال برگزاری است، پیوسته است.

 

در این کمپین، بیلبوردهای تبلیغاتی در اماکن مختلف نصب می شود تا با تصورات نادرست در مورد اسلام و تعالیم آن و مسلمانان مقابله شود.

 

 این بیلبوردها که حاوی مطالبی مثل: #محمدکیست (#WhoIsMuhammad)، سؤال بپرسید و جواب بگیرید! هستند به مدت سه ماه در این شهر برپا خواهد شد.

 

«فیضان سید»، مدیر اجرایی شعبه سنت لوئیس شورای روابط اسلامی ـ آمریکایی می‌گوید: مردم کنجکاو هستند بدانند که حضرت محمد(ص) کیست.

 

وی افزود: این فرصتی برای ماست تا با روند مشکل‌آفرین اسلام‌هراسی از طریق گفت‌وگو و ارتباط مقابله کنیم.

 

«یعقوب علی»، رییس مرکز اسلامی رولا میسوری نیز گفت: تصورات نادرست زیادی در مورد اسلام و حضرت محمد(ص) وجود دارد. ما امیدواریم که این کمپین بتواند در جهت آموزش به مردم مؤثر واقع شود.

 

«فرهان پرویز»، یکی دیگر از مسؤولان این مرکز اسلامی نیز گفت: این بیلبوردها مردم را به تماس با یک خط مستقیم رایگان برای پرسیدن سؤالات خود ترغیب می‌کند تا با اسلام بیشتر آشنا شوند./982/ب102/د

منبع: ایکنا

ارسال نظرات