۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۳۰۱۹۵۰

تقدیر یکی از علمای سنی لبنان از سخنرانی سید حسن نصرالله در روز شهید

خبرگزاری رسا ـ رییس جمعیت قولنا و العمل لبنان تاکید کرد که سید حسن نصر الله همواره پیگیر استقرار امنیت و آرامش در لبنان است.
شيخ احمد القطان، رييس جمعيت العمل و قولنا لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ احمد قطان، رییس جمعیت قولنا و العمل لبنان، از سید حسن نصرالله بابت سخنرانی به مناسبت "روز شهید" قدردانی کرد و گفت: این سخنان چشم انداز و آرمان‌های حقیقی امت اسلامی را تبیین کرد.


وی افزود: مانند همیشه آنچه در سخنان سید حسن نصر الله حاکم بود، خواسته جدی او برای تامین امنیت و آرامش در منطقه و به ویژه لبنان است. سید حسن نصر الله به وحدت اسلامی و پایبندی مسلمانان به این مهم بارها تاکید کرده است.


این عالم اهل سنت تاکید کرد: مناسبت روز شهید باید به یک مناسبت ملی تبدیل شود و همه شهروندان لبنانی با هر دین و قومیتی باید این روز را به یاد کسانی که جان خود را برای امنیت کشور اهدا کردند، گرامی بدارند.


رییس جمعیت قولنا والعمل لبنان تصریح کرد: روز شهید روز مبارکی است که ملت لبنان را به یاد رشادت‌های شهدای این مرز و بوم می اندازد. شهدایی که ریخته شدن خون آنها ضامن بقای کشور شد و ما امنیت و آرامش کنونی را مدیون فداکاری این شهدا هستیم.


قطان در پایان خاطر نشان کرد: آزاد سازی لبنان در سال 2000 میلادی و پیروزی ما در سال 2006 در برابر رژیم صهیونیستی به دلیل عملیات‌های شهادت طلبانه ای بود که دشمنان ما راهی برای مقابله به آن نداشتند. ملت لبنان برای اعلام وفاداری به وفاداکاری شهدا باید در مسیر آرمان‌های آنان گام بردارند و دست از مقاومت مقدس خود برندارند./1321/ب902/د

ارسال نظرات