۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۳۰۱۹۹۵
یکی از وزیران آلمان:

وجود 10 شخص مانند آیت الله سیستانی سبب گسترش عدالت در جهان می‎شود

خبرگزاری رسا ـ یکی از وزیران آلمان گفت: اگر 10شخص مانند آیت الله سیستانی در جهان وجود داشت زمین پر از عدل و داد می‎شد.
ـآيت الله سيستاني

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید مرتضی کشمیری، نماینده حضرت آیت الله سیستانی در اروپا، امروز طی مراسمی که در مرکز امام جواد (ع) در لندن برگزار شد، به بیان فلسفه عزاداری و میزان تاثیرگذاری آن اشاره کرد و گفت: سخنرانی برای امام حسین (ع) دارای روش‎هایی است که اگر آن را با عقل و احساس همراه کنید موجب ایجاد آثار مثبت و تاثیرگذاری در قلب و وجدان مخاطبان می‎شود.


وی با تاکید بر ضرورت توجه به جوانان خاطرنشان کرد: تربیت و هدایت جوانان نیکو و خوب می تواند ما را نسبت به اصلاح و تغییر جامعه از سوی انحراف‎ها به سمت عقاید صحیح امیدوار کند.


نماینده حضرت آیت الله سیستانی تصریح کرد: باید نسبت به انحراف و مشکلات موجود در جامعه توجه کرده و درصدد حل ‎آن‎ها باشیم.


وی ادامه داد: باید قدرتی داشته باشیم که با هر کس که بخواهد در جامعه به انتشار افکار گمراه و بر خلاف عقاید صحیح و حقیقی اسلام بپردازد، مبارزه کنیم.


حجت الاسلام کشمیری عنوان کرد: مومنان باید روز به روز ارتباط خود را با امام زمان (عج) و مراجع تقلید مانند حضرت آیت الله سیستانی به عنوان نائب عام ائمه تقویت کنند. مراجع در زمان غیبت حافظ دین مبین اسلام هستند.


وی با اشاره به نقش مرجعیت در برقراری ثبات در جهان گفت: مدتی گذشته با یکی از وزیران کشور آلمان دیدار کردم و او به من گفت «اگر ده شخص مانند حضرت آیت الله سیستانی در جهان بود زمین پر از عدل و داد می‎شد و مردم در امنیت و راحتی زندگی می کردند.»/994/ب902/د

ارسال نظرات