۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۲
کد خبر: ۳۰۲۰۰۳

برگزاری دوره‌های حفظ قرآن ویژه خردسالان در مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت

خبرگزاری رسا ـ دوره‌های حفظ قرآن کریم ویژه خردسالان از سوی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) در شبستان نجمه خاتون آستان حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار می‌شود.
حفظ قرآن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دوره های حفظ قرآن کریم ویژه دختران خردسال در مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) در شبستان نجمه خاتون(س) برگزار می شود.

 

در حال حاضر مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) نزدیک به پنج دوره آموزش حفظ قرآن کریم ویژه دختران خردسال در حال برگزاری دارد؛ این دوره ها ویژه دختران 8 تا 11 سال بوده و در قالب بازه زمانی حفظ 5 ساله و 10 ساله برای شرکت کنندگان تعریف شده است.

 

هدف از برگزاری این دوره های آموزشی گسترش فرهنگ حفظ قرآن کریم در میان کودکان به ویژه دختران خردسال بوده و از آن جایی که سنین کودکی بهترین زمان برای یادگیری مباحث مختلف است دختران خردسال نسبت به بزرگسالان و نوجوانان با قدرت بیشتری برای یادگیری و حفظ کلام الهی برخوردار هستند.

 

این دوره های آموزشی با حضور استادان برجسته حفظ قرآن کریم حوزه علمیه قم برگزار شده و به شرکت کنندگان در این دوره پس از حفظ قرآن گواهی معتبر از سوی آستان حضرت فاطمه معصومه(س) اعطا می شود.

 

لازم به ذکر است، در حال حاضر ثبت نام این دوره ها تمام شده و علاقه مندان می توانند برای اطلاع از ثبت نام دوره های جدید به مرکز قرآن و حدیث خواهران واقع در شبستان نجمه خاتون(س) مراجعه کنند./968/پ202/ف

ارسال نظرات